11 літ нашої ери

Сценарій випускного вечора "11 літ нашої ери"
Сценарій підготувала: Чава Тетяна Дмитрівна
Мета: сприяти  формуванню ціннісного ставлення  до традицій школи, виховання почуття поваги до вчителів; підсумувати події, які відбулися з випускниками за роки навчання; вручити атестати про середню освіту.
Оформлення: плакати форматом А-2 (11 шт.), які символізують 11 років навчання в школі,  на яких зображено віхи шкільного життя, розміщені на сцені у формі сходинок; повітряні кульки.
Музичне оформлення: аудіозаписи:  позивні «фанфари», саундтрек із к/ф «Пірати Карибського моря»,  пісня «Детства  последний  звонок»  у виконанні ВІА «Пламя», «Тема із к/ф  « Дивак із 5 – Б» (муз. О.Рибнікова),  «Тема із к/ф «По секрету всьому світу» (В. Шаїнського),  « Марш юних піонерів», «Последний звонок» ( Лєра Козлова),  «Прощальний вальс» із к/ф «Розіграш»;  джайв;  фоногами пісень: «Школьная пора» (муз. К. Арсеньєва),  «Відірватись від землі» (муз. Н. Могилевської), «Перший дзвоник» (Н. Май),  «Оранжевая песня» (К. Певзнера),  «Песня остаеться с человеком» (А. Островського),  «Зоряна дорога» ( ), « Пролітають мої дні» ( автор невідомий), «Вчителька» ( сл.  І муз . В. Бронюк)  «Шикидим» (муз. Таркан),  « Песня про Зайцев» (А. Зацепін), «Розговор со счастьем» (А. Зацепін),  «Родина» (О. Злотник)
Обладнання: аідіосистема, мікрофони (4 шт.), ноутбук, екран, мультимедійний проектор, журнальний столик (для документів про освіту).
Реквізит:  дитячий портфель, піонерська сурма, газета.
Хід свята
Звучать позивні
Ведуча:       Червневий вечір підсумовує
Напружений навчальний рік –
Він є подією чудовою
Для тих, хто зветься  «випускник».
Ведучий:    І між майбутнім і минулим,
Дитинством і безмежжям мрій,
Неначе міст, ми протягнули
                    Сьогодні вечір випускний.
Ведуча: Тож давайте запросимо до залу випускників 2009 року.
Випускники під музику заходять до залу,
 сідають на відділені для них місця.
Звучить запис пісні «Детства  последний  звонок»  у виконанні ВІА «Пламя». Після першого куплету група випускників виходить на сцену, музика продовжує звучати тихо, на фоні музики випускники говорять слова.
Випускниця 1:  Остання  перегорнута глава…
Тепер, відклавши книги старовинні,
Ми скажемо вам основні слова,
Що їх саме життя диктує нині.
Випускник 2:    Ті задачі, які нам вряд чи під силу
Арифметика долі розв’яже колись.
Ми помножили досвід, ми радість ділили,
Корінь знань добувати самі спромоглись.
Випускниця  1: Додали ми талант до терпіння в квадраті,
І, виносячи мотлох проблем за дужки,
Ту освіту отримали ми в результаті,
Що нам стане в пригоді на довгі роки.
Група випускників виконують пісню на мелодію Н. Могилевської «Відірватись від землі»
Прощавай, моя кохана школо,
Дитинства край нам не забудь ніколи.
У нашім серці і душу нехай звучить сумна мелодія.
У житті минають дні за дням , та любов до тебе до нестями,
Та тільки хочеться не рвати струни , як болить душа моя.
Приспів:
І мати силу
відірватись від землі,
 попрощатися з тобою,
І летіти в небесах назустріч своїй вдачі
І мати силу відірватись від землі,
І пишатися собою,
Чому ж це  сльози на очах  -
То я від щастя плачу.
 
За порогом чекає нас світанок,
І дорога цікава і незнана,
І відкриття і пошук мрій,
Кохання і розлука, й щастя, й біль.
Побажай щасливої нам долі,
Ми за все спасибі скажем школі,
Та тільки хочеться не рвати струни,
як болить душа моя.
Приспів:
 
1–й : Як відомо, кожен, виходячи з дому, повинен вимкнути   газ, погасити світло, закрити двері... і лишити що-небудь на пам'ять.
2-й: Легко сказати, А що ж ми можемо залишити? Квіти?
3-й:  Красиво, але цього замало, вони зів'януть.
4-й: Хороші слова подяки?
1-й: Вже краще, але вони забудуться.
5-й:Фотографії!
1-й :Але ж вони мовчать!
2-й: Придумав! Тоді ми можемо спробувати поставити виставу  про нас, наші шкільні роки, а в ній...
3-й: А в ній будуть і квіти,
4-й:…і найтепліші слова,  
2-й: і наші обличчя,  і пісні, і сюрпризи…
1-й: Прекрасно! А назвемо ми її : « 11 років нашої ери»!
3-й:  Ні, нічого не вийде!
4-й: Чому? Давай спробуємо!
3-й: А сценарій ? А режисура? А спонсори? А декорації? Ні, не вийде.
1-й: Все у нас вийде! Що ж ми, даремно вчилися стільки років школі?
Підходять учні.
5-й: Твори писати вчились? А шпаргалки? Отже, і сценарій напишемо!
6-й: До вечорів шкільних готувались? От і режисера знайдемо.
7-й: Малювати вчилися? От і декорації намалюємо.
8-й: А спонсори? Та всі ці роки нашими вірними спонсорами були наші батьки. Невже підведуть в таку святкову ніч! Із таким грандіозним проектом!
9-й:  А актори?
Випускники: ( з залу) Всі ми!
Всі випускники піднімаються на сцену і виконують
пісню «Школьная пора» музика  К. Арсеньєва, слова І . Зубкова
Лето нам дарит в подарок
Много дней и ночей,
Нежно вздыхают гитары,
Снова влюбленные пары
Бродят по улице юности моей.
Припев:
Школьная пора и при всякой погоде
Пропадали пропадом мы во дворах,
Через года слышу мамин я голос -
Значит мне домой возвращаться пора.
В ящик заброшены книжки,
Не до них мне опять, ждет у подъезда
Мальчишка,  может я смелая слишком,
Что разрешила себя поцеловать.
Припев:
Пусть все могло быть иначе, а вышло так сгоряча.
Первый любимый мой мальчик,
Память все лишнее прячет,
Но нашу встречу я помню,  как сейчас.
 На сцені залишається четверо випускників, решта заходять за куліси.
  10-й: А  пригадуєте з чого все починалося?
11-й:  Ні , не з першого вересня.
12-й: Ми були саме тим  унікальним першим класом, який  через страйк вчителів розпочав навчання  5 жовтня.
10-й: І так, свою діяльність ми розпочали у 1997 році з здобуття основ читання, рахунку, правопису. До кінця року вони були здобуті, про що свідчить зроблений в букварі напис одного з першокласників «Вовка дурак». Хто цей загадковий Вовка виявити так і не вдалося.
  13-й: А  що відрізняє першокласника від усіх школярів?
  10-й: Маленький зріст і великий портфель.
  11-й: Один учень і родичів куча.
  12-й: Радісна посмішка і беззубий рот.
  Разом: Зуби сиплються дощем,
              Значить, в школу ми ідем!
Випускники сходять зі сцени
Учениця першого класу виконує пісню  «Перший дзвоник», слова і музика Н.Май
Рано – ранесенько встану, як ніколи.
Зайчики сонячні сяють у вікні.
Так мені весело, бо іду до школи
І співаю радісні пісні.
Приспів:
Перший дзвоник, перший дзвоник пролунає.
Переливи, переливи золоті.
Я сьогодні, я сьогодні починаю
Першу стежку у житті.
Травами – росами вкралися доріжки,
Ляльку й ведмедика вдома залишу.
Стануть слухняними зошити і книжки,
 Перше слово «мама» напишу.
Приспів.
Вчительку лагідно я візьму за руку,
Мама хвилюється – я їй посміхнусь.
Підемо разом ми у світи науки,
Разом я нічого не боюсь.
Звучить мелодія О.Рибнікова із к/ф «Дивак з 5 – Б»
 Виходять випускники, які відіграють ролі Батька і Доньки
Донька: ( з портфелем) Тату, а чому йде дощ?
Батько: ( не відриваючи очей від газети) Підеш до школи дізнаєшся.
Донька: Тату, а в Баби Яги є бабенятка?
Батько: Звідки я можу знати
Донька: Тату, а на що коняці коси на плечах?
Батько: Запитай у коняки.
Донька: Тату, а мотоцикл любить цукерки?
Батько: (розгнівано складає газету) А чого ти не запитуєш свого татка, що любить він? Ось підеш до школи і всі ці запитання будеш задавати своїй першій вчительці.
Виходять випускники
15-й: Якими смішними і безтолковими ми були! Скільки безглуздих
запитань сипалось на голови наших перших вчителів!
16-й: І для всіх у них було щира посмішка, добре слово.
15-й: Шановні наші Ніна Віталіївна!
16-й: Оксана Миколаївна, Людмила Петрівна!
15-й: Галина Миколаївна та Ніна Яківна!
16-й :       Ви пам’ятаєте нас капловухихи, кирпатих, кумедних?
Із ротами відкритими,
В коротеньких штанцях.
Не слухняних, а інколи і нестерпно уредних
Із невмілою ручкою в наших дитячих руках.
15-й:         Пам’ятаєте наші наївні дитячі питання,
І вражаючі , вголос проказані нами думки?
Ви по перших стежках нас вели в дивний всесвіт навчання,
непомітно вписали в наш літопис шкільні сторінки.
Виступ першої вчительки
Хореографічна композиція «Джайв» у виконанні студії «Імперія танцю»
2-й:        А далі — знову школа.
А що, згадаємо, хлоп’ята,
Всі одинадцять років нелегких?
Нехай почують мами й тата ,
Що ми робили тут без них.
Під інструментальну тему із к/ф «По секрету всьому світу»
 на сцену виходять учні 1- 11 класів
Текст супроводжується слайдовою презентацією
1 клас:     Перший клас! Перший клас!
                 Скільки справ зустріло нас!
                                        Треба фрукти рахувати, по складах книжки читати,
                   А письмо – це справжні муки, від напруги ниють руки!
  2 клас:     Другий клас. Пішла таблиця
                   і ночами  стала сниться.
                   Ми її вчимо, вчимо,  на уроках «горимо»,
                Різні дії як насіли –  розібрать не має сили.
                   Стали в ряд частини мови: як багато, чесне слово!
                Як би тут не розгубитись І хоча б чогось навчитись!
3 клас:      Ось і третій рік ми в школі, а сюрпризів ще доволі.
                   Цифри вирівнялись строєм, як солдати перед боєм,
                   Грізно потяги гудуть, пароплави все пливуть,
                   Треба шлях порахувати звідки шлях і швидкість взяти.
                   Казка, вірш, оповідання  увесь час ведуть змагання.
  4 клас:     Новина чудова , люди, ми в четвертому вже будем :
                   Нелегкі завдання в мові: скільки звуків, букв у слові,
                Підмет, присудок знайди , вірно речення склади,
                  З дієсловом розберись  і відмінювать  навчись.
 5 клас:    Ну, а п’ятий …Ох, цей  п’ятий, ходиш жахом обійнятий:
                Кабінет шукаєш свій. От халепа! Боже мій!
                 Вчителів усіх багато, як же всіх запам’ятати?
              А вимоги? Хоч тікай! Ми всі виснажились вкрай.
 6 клас:     Призвичаїлись ми трошки , вже не страшно біля дошки,  
                 Але тут нові проблеми - не засвоїли ми теми .
                  Ми вивчали піраміди, дроби, катети, гібриди,
                  губки і материки, мезозой, неандертальців, 
                 кроманьйонців, португальців,
                 й зрозуміли ми з слізьми - гомосапієнси ми !
7 клас:    Тут пішло іще складніше :
             Подають що розумніше –
                Ось рівняння розв’яжи,
                 Теорему докажи,
               А задачі, а задачі!
              Тато й мама гірко плачуть,
              Стали фізику ми вчити,
               Досліди весь час робити.
                  Та  чомусь земне тяжіння
                  Тягне далі від учіння.
8 клас:      Та невже всім нам тринадцять?
                  Чи б нам ,братці,  закохаться ?
                   На уроках всі зітхають
                   і записки надсилають.
                  На англійській  TASK  вивчають,
                    Вимову поліпшують свою,
                    Пишуть часто I  LOVE YOU.
 9 клас:       Посоліднішали діти.
                   Вчитися не дуже хочуть,
                   Але голови морочать
                     нашим бідним вчителям:
                  « Можна я Вам перездам».
                   Далі міні-випуск в нас. Прощавай, мій рідний клас!
10 клас :     Ну, привіт новий наш клас. Подорослішав ти враз.
                    Всі такі дорослі стали, що за парти не влізали.
                    За комп’ютер нас пустили, й працювати з ним навчили.
                     І про грамотність згадали, коли твори ми писали.
                    А на іспити , мабуть, нам перекази дадуть.
11 клас:       От і старші ми за всіх. Цим пишатися не гріх !
                     Вище ноги від землі, ходимо, як на королі.
                     Шкільні роки вже пройшли, це колись, малі були.
                     Вже кінець біля порога – у майбутнє йде дорога!
Випускниця  виконує пісню «Зоряна дорога»
На останньому куплеті пісні  на сцену виходять всі випускники
Випускники зачитують власні  роздуми про роки навчання с школі
1-й:  Гімназіє наша! Радість наша!  Ти живеш і житимеш завжди в серці як свідок нашої неповторної юності.
2-й: Бентежна мить… Випускний вечір… Тісним стає шкільне подвір’я, а в грудях щемливо тріпочеться серце. Чисті наші очі дивляться з довірою у теплі очі вчителів. Може сумувати і не варто, бо спів і дитячий сміх не раз зазвучить у шкільних коридорах, ще хтось не раз сідатиме за парти.
3-й:  Тому хочеться помовчати, вгамувати хвилювання, бо ступаємо на місток майбутнього, відчуваємо прощання зі школою, бо для нас останній цей випускний вечір.
4-й:  Шкільні роки – це 3000 днів. Три тисячі днів ми прокидалися, не додивившись найзвабливіших снів, і йшли знайомою стежкою до школи.
5-й:  Скільки контрольних та лабораторних ми виконали поки настав цей день!
6-й:   Скільки хвилюючих подій прийшлось пережити!
7–й:  А шкільна дружба, перше шкільне кохання!
8-й : Спробуємо згадати…
9-й: Я щасливий, бо мої однокласники дали мені скільки позитиву і щастя, скільки не дали б просто друзі…
10- й: Я навчилася всього, що мені потрібно в житті і дуже вдячна за це…
11–й: Я впевнена, що кожен з нас буде сумувати за цим дитячим безтурботним життям…
12- й:  Усі ми, 11- А , прогуляли  аж 4 уроки і дружно відпочили в лісі, а коли повернулися до школи, нас зустріла  директор з посмішкою на обличчі…
13-й:  Під час навчання в школі я зрозуміла, ким хочу стати…
14-й:  Мені в школі було дуже весело, а особливо на День гімназії, коли йшли до лісу і варили кашу…
15-й: Школа подарувало мені друзів, навчила вірити в людей, довіряти їм, а головне  - зробила з мене Людину!
16-й: У школі я перейшов межу між дитинством і юністю, отримав величезний багаж знань…
17-й:  У школі пройшли роки мого дитинства, я дорослішала  і набиралася сил…
18- й:  Школа - це другий дім, де за 11років мої однокласники стали для мене рідними людьми…
19-й:  Минуть роки, а ми все життя згадуватимемо шкільного вчителя – вимогливого, по – батьківські доброго. «З  шипшини троянди  вирощує вчитель…» - сказав один мудрець. Так, це він, шкільний вчитель, навчав нас і першої літери, і вміти розуміти прекрасне, і палко любити рідну землю.
Виходить директор
Вітальне слово директора, церемонія  вручення атестатів
Випускники сідають в зал
В залі гасне світло, на екрані демонструється випуск гумористичного журналу «Єралаш», знятого випускниками, сюжет закінчується слайдовою презентацією фотографій найяскравіших моментів шкільного життя за останні рік.
Виходять два випускники
  1-й: Ну, класе! Я щасливий!
   2-й: А чого ти так радієш?
  1-й:  Як – то чого? Закінчилося навчання, ці заліки, контрольні. А тепер хочу – сплю, хочу, гуляю, з  вчителями за руку вітаюся – клас!
   2– й:  А хіба тобі не шкода, що дитинство минуло, не шкода цікавих уроків, цікавих справ, не шкода, що доведеться розлучатися з  друзями? Та й не можемо ми підти без подарунка.
Випускники вручають подарунок школі
4-й: Почекайте, щось у  нашому проекті не має вчителів?
5-й: А скільки хороших вчителів було поруч із нами! І кожному хочеться сказати «Спасибі» окремо.
6-й: Тож наступну дію вчителям присвятимо.
7-й: До школи прийшли малюками,
З щоденниками і олівцями,
Тут літери перші вивчали,
І перші книжки прочитали,
І одинадцять років, мов казка,
Пройшли в перемогах, поразках.
8-й: До школи всі разом ходили,
За партою разом сиділи.
І паростки дружби шкільної,
Зростали ми разом з тобою.
9-й: Про тих, хто знаходився поруч із нами,
Кого називали ми всі вчителями,
Хто вивчив нас за 11 років чудово
Про вас починаємо нашу розмову.
Випускники - хлопці виконують пісню із репертуару
групи «ТІК» «Вчителька», музика і слова В. Бронюка
Вітер віє мете хурделиця,
Стежка із школи додому стелиться,
Де тебе шукати, як до тебе прийти,
Звідки виглядати де тебе знайти?
Приспів:
Вчителька мікрорайону нашого жителька,
Ти замість того щоб в кіно піти,
 Сидиш перевіряєш зошити.
 
Скоро прийде весна вибори пройдуть,
І мене після комісії до армії візьмуть.
Та я не буду листи тобі писати,
Бо ти будеш їх на помилки перевіряти.
Приспів:

Вчителька мікрорайону нашого вчителька,
Ти замість того щоб в кафе піти,
 Сидиш перевіряєш зошити.
Вчителька мікрорайону нашого жителька,
Ти замість того щоб кудись піти ,
Сидиш перевіряєш зошити.
Звучить фрагмент  пісні «Марш юних піонерів», виходить випускник ( із сурмою)  і троє випускниць
1-а: Раз, два…
2-а:Три, четыре
3-а: Три, четыре
1-а: Раз, два
2-а: Кто шагает дружно в ряд
3-а: Математиков отряд .
4-й: На місці стій раз, два, по порядку номерів розрахуйсь.
Дівчата.
1-а: Перший.
2-а: Другий.
3-а: Третій. Розрахунок закінчила.
4-й:  Командиру загону підготуватися до здачі рапорту.
1-а: Протягом підготовки до здачі екзаменів учнями 11-х класів було написано 150 робіт з математики. Якісний показник успішності учнів сто відсотковий. Вчителі з поставленою задачею по написанню екзаменаційних робіт  справилися на «відмінно».
2-а: Вчителями кафедри математики випито три пляшечки "Корвалолу",
з'їдено 5 пачок "Валідолу", для нормалізації тиску прийшовся "Папазол".
4-й: Шановні математики, вітаємо Вас, що ви достойно  пройшли курс і лікування і виживання .
10-й:    Я біжу і не встигаю,
Поспішаю дуже в клас,
Там вже алгебра сьогодні
З півгодини почалась.
Сам я на складну задачу
Швидко відповідь знайду,
Теорему Піфагора неодмінно доведу.
Що ж це трапилось зі мною –
Мішанина у мозгах!
Ой, заплутався я дуже
У цих проклятих іксах.
І чого я бідолашний
Все даремно клопочусь,
Краще з тим нерозумінням
Я до Зіни Олексіївни звернусь
11-й.      Олександре Анатолійовичу!
Нас ви вчили малювати,
Завжди це ми будем пам’ятати.
Відкрили ви для нас цей світ краси незнаний,
Для нас він був цікавий і жаданий.
Випускники виконують пісню на мотив «Оранжевая песня»,
 із репертуару Ірми Сурухано, музика К. Певзнера
Ось уже підряд два дні я сиджу й мудрую,
Фарби є  і олівці ними я малюю.
На естетиці у нас треба все знать повсяк час.
     Приспів:
Хто малював картини, пейзажі і людину,
А хто творив будинки, мозаїку складав,
Бароко, Ботічеллі, Куїнджі і Растреллі,
І як квадратик чорний Малевич малював.
12-й.  Галино Миколаївно!
Ви нам розкрили ворота золоті,
Де кожне слово – чарівна перлина,
Без мови не співатимем пісні,
Без літератури не буде з нас людина.
Випускники виконують пісню на мотив «Песня остается с человеком»,
музика А. Островського
 
 
                Ночью темной вдруг заданье вспоминаешь,
С толстой книгой бьешься против сна.
В «Мертвых  душах» ничего не разбираешь,
Где, уж, коль своя едва жива.
ПРИПЕВ:  Знаем, бывало, мы вас огорчали,
                    И на доброту надеялись не раз.
                    Но обиды вы всегда прощали,
                    Громкое «спасибо» вам от нас.
Минут годы, мы наверно, пожалеем,
    Что читали лишь начала и концы.
     Может, в жизни точно так и не узнаем,
     Кто же прав был: дети иль отцы?
 
13- й: Ой, дівчата, як я втомилася від екзаменів: Вже все в голові перемішалося: і математика, і фізика, і хімія …
14-й: Ой і не кажи, а від написання практичних робіт, від участі у олімпіадах! Скільки безсонних ночей провела над вибором темі постановкою проблем у  різних рефератах…
15-й: Ти сама зрозуміла що сказала?
14-й: А ви думали легко навчати нас в гімназії? Он скільки талантів у нас навчається! Не встигають  шукати кошти для нагородження переможців.
13-й: А я знаю хто у нас все встигає : і організувати олімпіади, проконтролювати вчителів, записи в журналах зробити…А до того ще нас хімії навчити. Дякуємо за це Гуляніцькій Людмилі Миколаївні! 
Виконують пісню на мотив «Шикидим», музика Таркан
По коридору йдемо в клас
Там пригоди чекають нас,
З колби в пробірку розчин ллємо,
Новий елемент науці дамо,
Тільки б ніхто не заважав,
Дослід би наш не перервав,
Скільки добавити вуглецю,
школу підірвемо усю.
ПРИСПІВ: Ой, мамо, що за дим, що за дим?
                    Це невідомо нам самим.
На уроці всі сидимо,
Ми Мендєлєєва вчимо.
СО2 – вуглекислий газ,
Знає про це кожен з нас.
Виходять хлопці -  випускники: високий і маленький
 Хлопець(маленький): Дивлюсь я на тебе та й думку гадаю: «Чому я не сокіл, тебе не дістану?»
Хлопець(великий): А чого б ти мене дістав. Всі кажуть акселерація
Хлопець(маленький): А в мене, що регенерація?
Хлопець(великий): Та ні в тебе все в нормі. Тільки я високий та худий, а ти хоч маленький та кріпкий. А взагалі нам повезло з вчителями фізкультури.
Хлопець(маленький): Авжеж, вони вчать нас бути сильними, витривалими, здоровими.
Хлопець(великий): А дівчат (з усмішкою)  - привабливими.
Виконують пісню на мотив «Про Зайцев», музика О. Зацепіна
Продзвенів ось дзвінок на урок фізкультури,
І у мене душа знову в п’яти втекла,
А сьогодні що жде нас в спортивному залі,
І при цьому повторяю про себе слова:
Потерпи дружок, пробіжи разок,
Кинь гранату ти, підтягнись сто раз,
Це все не біла, це все чепуха,
Нормативи здай і буде тринь – трава. 
Дівчина  імітує підглядання в двері, до неї підкрадається хлопець
Хлопець: Гав!
(дівчина підстрибує з переляку)  
Дівчина: Ти що здурів, так мене злякав.  
Хлопець: А, що ти там видивляєшся?
Дівчина: Та не кричи ти так, тихіше он фізик закрився в лабораторії і над чимось експериментує, бо роздаються якісь незрозумілі звуки .
 Хлопець: Ну й смішна ж ти. То ж він намагається розвивати свої голосові здібності, співаючи в "Караоке", а вчитель музики, як істинний поціновувач музичного таланту, вносить корективи в його спів.
 Дівчина : Та ти що, у нас гімназії на наступний рік буде своя рок-група ?
 Хлопець: Це звичайно жарт.
Дівчина : Вікторе Анатолійовичу, Ваша енергія, теплота, та знання  наших проблем на молекулярному рівні  допомагали нам у навчанні.
Хлопець: Ваш розум і вміння допомагали нам долати перешкоди незвіданого шляху.
Дівчина: - Все складне ви легко викладали,
                    З вогником і безліччю ідей,
                    Ви чудес нам стільки показали
                     І любили всіх – усіх дітей!  
Учень читає реп
Учень:       Я хвалитися не стану,
Мову ось про що веду:
І скелет я вам дістану,
І верблюда я знайду,
Анатомію людини
розбираю по кістках
І куди проходить їжа
роздивляюсь у кишках.
Що у черепі сховалось
На уроці я пізнав,
Як клітина поділилась
Я на дошці малював.
 16-й:   Ось і школа, ось і клас,
Він давно чекає нас.
І ходили ми сюди…
Заждіть, я щось не второпаю, не пригадаю, а навіщо ж ходять до школи.
17-й: Щоб рости, щоб учитись, а саме головне, щоб навчитись думати.
16-й: А й справді! До школи за нас думають батьки. А після школи?… Бажано, звичайно, щоб вони і далі за нас думали.
18-й: От-от. А то в школі – справжня каторга. На уроках вчителі тільки те й роблять, що думати заставляють. А сірі клітини не відновлюються, гляди ж на все життя і не вистачить. Неймовірно, але факт!
17-й: Що ж тут неймовірного? У нас в школі є чудовий  кабінет інформатики. І господар цього  кабінету розвиває нашу сіру речовину. Навчає наші голови швидко орієнтуватися не тільки в комп'ютері, а й в житті.
16- й: Дякуємо за це Іценку Володимиру Олексійовичу!
6-й: Шановні наші вчителі географії!
       7-й:  У школі ми географію вивчали
І завжди по карті мандрували,
Які там розташовані чудові
Міста і села різнокольорові.
8-й: Дякуємо вчителям англійської мови КорнієнкоО.І. т а Якименко  К.О. Ясеновій І.В                                       
       9-й:     Ваш цікавий світ – англійська мова,
                  Й нас до знань ви вірно ведете.
Грамотне письмо, легка розмова –
Ось чого ви нас завжди вчите!
 
Випускники виконують пісню на мотив «Розговор со счастьем» ,
 музика  О. Зацепіна
Якось так в тишині привідкрились двері,
Та невже Ви до нас, вірим і не вірим,
З тих часів на урок ми всі поспішали,
Скільки літ, скільки зим,
Ви нас всіх навчали.
Приспів:
Ми апокриф можем читать,
Фараонів всіх пізнавать.
Дати, факти і імена –
 нам учитель назвала сповна,
Ми вивчали світу дива,
Знаєм,  це було недарма,
Ну а ваші теплі слова
Будем пам’ятати.
19-й:   В школі гарні вчителі,
А директор – просто кас!
Буває, що не спить, не їсть,
Все турбується про нас.
20-й:   Залишайтеся такими
Впевненими і діловими.
І прохаємо ми вас -
Не забудьте випуск наш.
     19-й:    А у директора є «правая» рука –
                  Так завучів в народі називають.
                  Їх праця в школі дуже клопітка,
                   Директорові все допомагають.
     20-й:  І хоч складання розкладу не мед,
                Бо від програми не відійти і кроку,
                Ми дякували вам, насамперед,
                Коли не мали   восьмого уроку.
1-й: У мистецтві людину, яка веде творчий клас, називають майстром. У спорті, того, хто керує командою – тренером. На підприємстві його ім’я – начальник. У дитячому садочку – няня.
2-й: А ще його можна назвати опікуном, другом, адвокатом, психотерапевтом, бойовим командиром.
3-й: Усі  ви , мабуть, здогадалися що мова йде про класного керівника.
4-й: Ще будуть нас тривожити дзвінки,
Оцінки ж нас не обминуть ніколи,
Але не буде мрій таких легких,
Які плелись за партою у школі.
Не стане в списках та журналах нас,
Тривог в житті нам випаде чимало,
І вже ніколи захищать не буде нас
Турботлива й сурова класна мама
1-й: Шановна Ольго Дмитрівно, Вам слово.
Виступ класного керівника
5-й.    Дорогі наші вчителі!
Хай щастям, успіхом славиться дім,
За ласку й турботу – низький вам уклін.
Хай радість приходить до вашого дому,
Розмівши тривогу, негоду і втому.
Дует випускників  виконує  пісню «Вальс»
Пролітають мої дні, люба школо, наш клас.
Руки вчителя рідні, пригортали ви нас.
Пригортали, тулили до грудей голуб’ят,
Був ти , вчителю, рідним, рідним батьком хлоп’ят.
 
Квіти , сонячні ранки, ваш незвіданий путь,
Де рожеві світанки в мріях щастя цвітуть,
 Піднялися на крила ви з сімнадцяти літ,
Воля, згода і сила підняла вас в політ.
 
Нас чекають дороги, у життя далені,
Нас чекають тривоги , а не тільки пісні.
 Всі дороги  пройдемо,  переможемо зло,
і в серцях збережемо свого серця тепло.
 
Пролітають мої дні, люба школо, наш клас,
Де ти , вчителю рідний, чи ти згадуєш нас.
Шепіт рідної школи, наче спів солов’їв,
Не  забудуть  ніколи їх голуб’ята твої.
 
 На останньому куплеті випускники вручають квіти вчителям
6-й:  Друзі, щось ми забули про нашу виставу. Що там далі по сценарію?
7-й:  А далі дія батькам присвячена. 
8-й:          В житті ще буде іспитів багато,
                 Ми їх складемо, буде все гаразд!
    Чого ж ви зажурились, мамо й тату?
       Це ж наша зрілість вже прийшла до нас!
  6-й :       Це ми сьогодні розправляєм крила,
    Щоб полетіти у майбутній день.
    Ми стрінем там «червонії вітрила»
     І заспіваєм ще своїх пісень.
7-й:   Слово для привітання надається голові батьківського комітету.
Випускники виконують пісню  «Родина»,
муз О. Злотника, слова В. Крищенка
       
Може в житті хтось принаду підкине
У чарівничих, звабливих очах.
Тільки родина, як зірка єдина,
Твій порятунок – надійний причал.
Ні, не шукай в своїм серці причину,
Якщо зневіра тебе обпече...
Тільки родина у прикру годину
Схилить надію тобі на плече.
Приспів:
Родина, родина – від батька й до сина
Від матері доні добро передам.
Родина, родина – це вся Україна
З глибоким корінням, з високим гіллям.

В морі спокуси є хвилі великі,
Та не забудь у захопленні ти,
Що лиш родина – бальзамові ліки,
Ліки від старості і самоти.
Все відцвітає, і жовкне, і гине,
Вітром розноситься, ніби сміття...
Тільки родина, як вічна зернина,
На невмирущому полі життя.
Всі на сцені за кулісами.
Звучить «Прощальний вальс» із к/ф «Розіграш». На фоні вступу ведуча говорить слова.
Ведуча:           Вальсу музика ллється чудова,
І наповнився щастям зал .
Перший раз, як Наташа Ростова,
Ви сьогодні прийшли на бал.
Хай спаковані вже чемодани,
Хай вчувається поїзда стук:
Лунає в школі  вальс прощання
 Вальс надії і вальс розлук.    
Випускники танцюють вальс                               
   Класний керівник: Відзвучали останні оплески, останні акорди музики... Зараз спорожніє зал, згасне світло й опуститься завіса. Так буває в театрі, у житті всі інакше. Театр життя ніколи не кінчається. Дія іде за дією, міняється тільки фабула, з'являються нові герої. Завтра ви почнете писати нову п'єсу. У вас є вибір - кого відіграти і як відіграти. В житті немає простих ролей, але будь-яку роль у будь-якій п'єсі будь те комедія, чи драма - треба відіграти чесно й талановито, не перегравати й Сценарій випускного вечора "11 літ нашої ери"
Сценарій підготувала: Чава Тетяна Дмитрівна
Мета: сприяти  формуванню ціннісного ставлення  до традицій школи, виховання почуття поваги до вчителів; підсумувати події, які відбулися з випускниками за роки навчання; вручити атестати про середню освіту.
Оформлення: плакати форматом А-2 (11 шт.), які символізують 11 років навчання в школі,  на яких зображено віхи шкільного життя, розміщені на сцені у формі сходинок; повітряні кульки.
Музичне оформлення: аудіозаписи:  позивні «фанфари», саундтрек із к/ф «Пірати Карибського моря»,  пісня «Детства  последний  звонок»  у виконанні ВІА «Пламя», «Тема із к/ф  « Дивак із 5 – Б» (муз. О.Рибнікова),  «Тема із к/ф «По секрету всьому світу» (В. Шаїнського),  « Марш юних піонерів», «Последний звонок» ( Лєра Козлова),  «Прощальний вальс» із к/ф «Розіграш»;  джайв;  фоногами пісень: «Школьная пора» (муз. К. Арсеньєва),  «Відірватись від землі» (муз. Н. Могилевської), «Перший дзвоник» (Н. Май),  «Оранжевая песня» (К. Певзнера),  «Песня остаеться с человеком» (А. Островського),  «Зоряна дорога» ( ), « Пролітають мої дні» ( автор невідомий), «Вчителька» ( сл.  І муз . В. Бронюк)  «Шикидим» (муз. Таркан),  « Песня про Зайцев» (А. Зацепін), «Розговор со счастьем» (А. Зацепін),  «Родина» (О. Злотник)
Обладнання: аідіосистема, мікрофони (4 шт.), ноутбук, екран, мультимедійний проектор, журнальний столик (для документів про освіту).
Реквізит:  дитячий портфель, піонерська сурма, газета.
Хід свята
Звучать позивні
Ведуча:       Червневий вечір підсумовує
Напружений навчальний рік –
Він є подією чудовою
Для тих, хто зветься  «випускник».
Ведучий:    І між майбутнім і минулим,
Дитинством і безмежжям мрій,
Неначе міст, ми протягнули
                    Сьогодні вечір випускний.
Ведуча: Тож давайте запросимо до залу випускників 2009 року.
Випускники під музику заходять до залу,
 сідають на відділені для них місця.
Звучить запис пісні «Детства  последний  звонок»  у виконанні ВІА «Пламя». Після першого куплету група випускників виходить на сцену, музика продовжує звучати тихо, на фоні музики випускники говорять слова.
Випускниця 1:  Остання  перегорнута глава…
Тепер, відклавши книги старовинні,
Ми скажемо вам основні слова,
Що їх саме життя диктує нині.
Випускник 2:    Ті задачі, які нам вряд чи під силу
Арифметика долі розв’яже колись.
Ми помножили досвід, ми радість ділили,
Корінь знань добувати самі спромоглись.
Випускниця  1: Додали ми талант до терпіння в квадраті,
І, виносячи мотлох проблем за дужки,
Ту освіту отримали ми в результаті,
Що нам стане в пригоді на довгі роки.
Група випускників виконують пісню на мелодію Н. Могилевської «Відірватись від землі»
Прощавай, моя кохана школо,
Дитинства край нам не забудь ніколи.
У нашім серці і душу нехай звучить сумна мелодія.
У житті минають дні за дням , та любов до тебе до нестями,
Та тільки хочеться не рвати струни , як болить душа моя.
Приспів:
І мати силу
відірватись від землі,
 попрощатися з тобою,
І летіти в небесах назустріч своїй вдачі
І мати силу відірватись від землі,
І пишатися собою,
Чому ж це  сльози на очах  -
То я від щастя плачу.
 
За порогом чекає нас світанок,
І дорога цікава і незнана,
І відкриття і пошук мрій,
Кохання і розлука, й щастя, й біль.
Побажай щасливої нам долі,
Ми за все спасибі скажем школі,
Та тільки хочеться не рвати струни,
як болить душа моя.
Приспів:
 
1–й : Як відомо, кожен, виходячи з дому, повинен вимкнути   газ, погасити світло, закрити двері... і лишити що-небудь на пам'ять.
2-й: Легко сказати, А що ж ми можемо залишити? Квіти?
3-й:  Красиво, але цього замало, вони зів'януть.
4-й: Хороші слова подяки?
1-й: Вже краще, але вони забудуться.
5-й:Фотографії!
1-й :Але ж вони мовчать!
2-й: Придумав! Тоді ми можемо спробувати поставити виставу  про нас, наші шкільні роки, а в ній...
3-й: А в ній будуть і квіти,
4-й:…і найтепліші слова,  
2-й: і наші обличчя,  і пісні, і сюрпризи…
1-й: Прекрасно! А назвемо ми її : « 11 років нашої ери»!
3-й:  Ні, нічого не вийде!
4-й: Чому? Давай спробуємо!
3-й: А сценарій ? А режисура? А спонсори? А декорації? Ні, не вийде.
1-й: Все у нас вийде! Що ж ми, даремно вчилися стільки років школі?
Підходять учні.
5-й: Твори писати вчились? А шпаргалки? Отже, і сценарій напишемо!
6-й: До вечорів шкільних готувались? От і режисера знайдемо.
7-й: Малювати вчилися? От і декорації намалюємо.
8-й: А спонсори? Та всі ці роки нашими вірними спонсорами були наші батьки. Невже підведуть в таку святкову ніч! Із таким грандіозним проектом!
9-й:  А актори?
Випускники: ( з залу) Всі ми!
Всі випускники піднімаються на сцену і виконують
пісню «Школьная пора» музика  К. Арсеньєва, слова І . Зубкова
Лето нам дарит в подарок
Много дней и ночей,
Нежно вздыхают гитары,
Снова влюбленные пары
Бродят по улице юности моей.
Припев:
Школьная пора и при всякой погоде
Пропадали пропадом мы во дворах,
Через года слышу мамин я голос -
Значит мне домой возвращаться пора.
В ящик заброшены книжки,
Не до них мне опять, ждет у подъезда
Мальчишка,  может я смелая слишком,
Что разрешила себя поцеловать.
Припев:
Пусть все могло быть иначе, а вышло так сгоряча.
Первый любимый мой мальчик,
Память все лишнее прячет,
Но нашу встречу я помню,  как сейчас.
 На сцені залишається четверо випускників, решта заходять за куліси.
  10-й: А  пригадуєте з чого все починалося?
11-й:  Ні , не з першого вересня.
12-й: Ми були саме тим  унікальним першим класом, який  через страйк вчителів розпочав навчання  5 жовтня.
10-й: І так, свою діяльність ми розпочали у 1997 році з здобуття основ читання, рахунку, правопису. До кінця року вони були здобуті, про що свідчить зроблений в букварі напис одного з першокласників «Вовка дурак». Хто цей загадковий Вовка виявити так і не вдалося.
  13-й: А  що відрізняє першокласника від усіх школярів?
  10-й: Маленький зріст і великий портфель.
  11-й: Один учень і родичів куча.
  12-й: Радісна посмішка і беззубий рот.
  Разом: Зуби сиплються дощем,
              Значить, в школу ми ідем!
Випускники сходять зі сцени
Учениця першого класу виконує пісню  «Перший дзвоник», слова і музика Н.Май
Рано – ранесенько встану, як ніколи.
Зайчики сонячні сяють у вікні.
Так мені весело, бо іду до школи
І співаю радісні пісні.
Приспів:
Перший дзвоник, перший дзвоник пролунає.
Переливи, переливи золоті.
Я сьогодні, я сьогодні починаю
Першу стежку у житті.
Травами – росами вкралися доріжки,
Ляльку й ведмедика вдома залишу.
Стануть слухняними зошити і книжки,
 Перше слово «мама» напишу.
Приспів.
Вчительку лагідно я візьму за руку,
Мама хвилюється – я їй посміхнусь.
Підемо разом ми у світи науки,
Разом я нічого не боюсь.
Звучить мелодія О.Рибнікова із к/ф «Дивак з 5 – Б»
 Виходять випускники, які відіграють ролі Батька і Доньки
Донька: ( з портфелем) Тату, а чому йде дощ?
Батько: ( не відриваючи очей від газети) Підеш до школи дізнаєшся.
Донька: Тату, а в Баби Яги є бабенятка?
Батько: Звідки я можу знати
Донька: Тату, а на що коняці коси на плечах?
Батько: Запитай у коняки.
Донька: Тату, а мотоцикл любить цукерки?
Батько: (розгнівано складає газету) А чого ти не запитуєш свого татка, що любить він? Ось підеш до школи і всі ці запитання будеш задавати своїй першій вчительці.
Виходять випускники
15-й: Якими смішними і безтолковими ми були! Скільки безглуздих
запитань сипалось на голови наших перших вчителів!
16-й: І для всіх у них було щира посмішка, добре слово.
15-й: Шановні наші Ніна Віталіївна!
16-й: Оксана Миколаївна, Людмила Петрівна!
15-й: Галина Миколаївна та Ніна Яківна!
16-й :       Ви пам’ятаєте нас капловухихи, кирпатих, кумедних?
Із ротами відкритими,
В коротеньких штанцях.
Не слухняних, а інколи і нестерпно уредних
Із невмілою ручкою в наших дитячих руках.
15-й:         Пам’ятаєте наші наївні дитячі питання,
І вражаючі , вголос проказані нами думки?
Ви по перших стежках нас вели в дивний всесвіт навчання,
непомітно вписали в наш літопис шкільні сторінки.
Виступ першої вчительки
Хореографічна композиція «Джайв» у виконанні студії «Імперія танцю»
2-й:        А далі — знову школа.
А що, згадаємо, хлоп’ята,
Всі одинадцять років нелегких?
Нехай почують мами й тата ,
Що ми робили тут без них.
Під інструментальну тему із к/ф «По секрету всьому світу»
 на сцену виходять учні 1- 11 класів
Текст супроводжується слайдовою презентацією
1 клас:     Перший клас! Перший клас!
                 Скільки справ зустріло нас!
                                        Треба фрукти рахувати, по складах книжки читати,
                   А письмо – це справжні муки, від напруги ниють руки!
  2 клас:     Другий клас. Пішла таблиця
                   і ночами  стала сниться.
                   Ми її вчимо, вчимо,  на уроках «горимо»,
                Різні дії як насіли –  розібрать не має сили.
                   Стали в ряд частини мови: як багато, чесне слово!
                Як би тут не розгубитись І хоча б чогось навчитись!
3 клас:      Ось і третій рік ми в школі, а сюрпризів ще доволі.
                   Цифри вирівнялись строєм, як солдати перед боєм,
                   Грізно потяги гудуть, пароплави все пливуть,
                   Треба шлях порахувати звідки шлях і швидкість взяти.
                   Казка, вірш, оповідання  увесь час ведуть змагання.
  4 клас:     Новина чудова , люди, ми в четвертому вже будем :
                   Нелегкі завдання в мові: скільки звуків, букв у слові,
                Підмет, присудок знайди , вірно речення склади,
                  З дієсловом розберись  і відмінювать  навчись.
 5 клас:    Ну, а п’ятий …Ох, цей  п’ятий, ходиш жахом обійнятий:
                Кабінет шукаєш свій. От халепа! Боже мій!
                 Вчителів усіх багато, як же всіх запам’ятати?
              А вимоги? Хоч тікай! Ми всі виснажились вкрай.
 6 клас:     Призвичаїлись ми трошки , вже не страшно біля дошки,  
                 Але тут нові проблеми - не засвоїли ми теми .
                  Ми вивчали піраміди, дроби, катети, гібриди,
                  губки і материки, мезозой, неандертальців, 
                 кроманьйонців, португальців,
                 й зрозуміли ми з слізьми - гомосапієнси ми !
7 клас:    Тут пішло іще складніше :
             Подають що розумніше –
                Ось рівняння розв’яжи,
                 Теорему докажи,
               А задачі, а задачі!
              Тато й мама гірко плачуть,
              Стали фізику ми вчити,
               Досліди весь час робити.
                  Та  чомусь земне тяжіння
                  Тягне далі від учіння.
8 клас:      Та невже всім нам тринадцять?
                  Чи б нам ,братці,  закохаться ?
                   На уроках всі зітхають
                   і записки надсилають.
                  На англійській  TASK  вивчають,
                    Вимову поліпшують свою,
                    Пишуть часто I  LOVE YOU.
 9 клас:       Посоліднішали діти.
                   Вчитися не дуже хочуть,
                   Але голови морочать
                     нашим бідним вчителям:
                  « Можна я Вам перездам».
                   Далі міні-випуск в нас. Прощавай, мій рідний клас!
10 клас :     Ну, привіт новий наш клас. Подорослішав ти враз.
                    Всі такі дорослі стали, що за парти не влізали.
                    За комп’ютер нас пустили, й працювати з ним навчили.
                     І про грамотність згадали, коли твори ми писали.
                    А на іспити , мабуть, нам перекази дадуть.
11 клас:       От і старші ми за всіх. Цим пишатися не гріх !
                     Вище ноги від землі, ходимо, як на королі.
                     Шкільні роки вже пройшли, це колись, малі були.
                     Вже кінець біля порога – у майбутнє йде дорога!
Випускниця  виконує пісню «Зоряна дорога»
На останньому куплеті пісні  на сцену виходять всі випускники
Випускники зачитують власні  роздуми про роки навчання с школі
1-й:  Гімназіє наша! Радість наша!  Ти живеш і житимеш завжди в серці як свідок нашої неповторної юності.
2-й: Бентежна мить… Випускний вечір… Тісним стає шкільне подвір’я, а в грудях щемливо тріпочеться серце. Чисті наші очі дивляться з довірою у теплі очі вчителів. Може сумувати і не варто, бо спів і дитячий сміх не раз зазвучить у шкільних коридорах, ще хтось не раз сідатиме за парти.
3-й:  Тому хочеться помовчати, вгамувати хвилювання, бо ступаємо на місток майбутнього, відчуваємо прощання зі школою, бо для нас останній цей випускний вечір.
4-й:  Шкільні роки – це 3000 днів. Три тисячі днів ми прокидалися, не додивившись найзвабливіших снів, і йшли знайомою стежкою до школи.
5-й:  Скільки контрольних та лабораторних ми виконали поки настав цей день!
6-й:   Скільки хвилюючих подій прийшлось пережити!
7–й:  А шкільна дружба, перше шкільне кохання!
8-й : Спробуємо згадати…
9-й: Я щасливий, бо мої однокласники дали мені скільки позитиву і щастя, скільки не дали б просто друзі…
10- й: Я навчилася всього, що мені потрібно в житті і дуже вдячна за це…
11–й: Я впевнена, що кожен з нас буде сумувати за цим дитячим безтурботним життям…
12- й:  Усі ми, 11- А , прогуляли  аж 4 уроки і дружно відпочили в лісі, а коли повернулися до школи, нас зустріла  директор з посмішкою на обличчі…
13-й:  Під час навчання в школі я зрозуміла, ким хочу стати…
14-й:  Мені в школі було дуже весело, а особливо на День гімназії, коли йшли до лісу і варили кашу…
15-й: Школа подарувало мені друзів, навчила вірити в людей, довіряти їм, а головне  - зробила з мене Людину!
16-й: У школі я перейшов межу між дитинством і юністю, отримав величезний багаж знань…
17-й:  У школі пройшли роки мого дитинства, я дорослішала  і набиралася сил…
18- й:  Школа - це другий дім, де за 11років мої однокласники стали для мене рідними людьми…
19-й:  Минуть роки, а ми все життя згадуватимемо шкільного вчителя – вимогливого, по – батьківські доброго. «З  шипшини троянди  вирощує вчитель…» - сказав один мудрець. Так, це він, шкільний вчитель, навчав нас і першої літери, і вміти розуміти прекрасне, і палко любити рідну землю.
Виходить директор
Вітальне слово директора, церемонія  вручення атестатів
Випускники сідають в зал
В залі гасне світло, на екрані демонструється випуск гумористичного журналу «Єралаш», знятого випускниками, сюжет закінчується слайдовою презентацією фотографій найяскравіших моментів шкільного життя за останні рік.
Виходять два випускники
  1-й: Ну, класе! Я щасливий!
   2-й: А чого ти так радієш?
  1-й:  Як – то чого? Закінчилося навчання, ці заліки, контрольні. А тепер хочу – сплю, хочу, гуляю, з  вчителями за руку вітаюся – клас!
   2– й:  А хіба тобі не шкода, що дитинство минуло, не шкода цікавих уроків, цікавих справ, не шкода, що доведеться розлучатися з  друзями? Та й не можемо ми підти без подарунка.
Випускники вручають подарунок школі
4-й: Почекайте, щось у  нашому проекті не має вчителів?
5-й: А скільки хороших вчителів було поруч із нами! І кожному хочеться сказати «Спасибі» окремо.
6-й: Тож наступну дію вчителям присвятимо.
7-й: До школи прийшли малюками,
З щоденниками і олівцями,
Тут літери перші вивчали,
І перші книжки прочитали,
І одинадцять років, мов казка,
Пройшли в перемогах, поразках.
8-й: До школи всі разом ходили,
За партою разом сиділи.
І паростки дружби шкільної,
Зростали ми разом з тобою.
9-й: Про тих, хто знаходився поруч із нами,
Кого називали ми всі вчителями,
Хто вивчив нас за 11 років чудово
Про вас починаємо нашу розмову.
Випускники - хлопці виконують пісню із репертуару
групи «ТІК» «Вчителька», музика і слова В. Бронюка
Вітер віє мете хурделиця,
Стежка із школи додому стелиться,
Де тебе шукати, як до тебе прийти,
Звідки виглядати де тебе знайти?
Приспів:
Вчителька мікрорайону нашого жителька,
Ти замість того щоб в кіно піти,
 Сидиш перевіряєш зошити.
 
Скоро прийде весна вибори пройдуть,
І мене після комісії до армії візьмуть.
Та я не буду листи тобі писати,
Бо ти будеш їх на помилки перевіряти.
Приспів:

Вчителька мікрорайону нашого вчителька,
Ти замість того щоб в кафе піти,
 Сидиш перевіряєш зошити.
Вчителька мікрорайону нашого жителька,
Ти замість того щоб кудись піти ,
Сидиш перевіряєш зошити.
Звучить фрагмент  пісні «Марш юних піонерів», виходить випускник ( із сурмою)  і троє випускниць
1-а: Раз, два…
2-а:Три, четыре
3-а: Три, четыре
1-а: Раз, два
2-а: Кто шагает дружно в ряд
3-а: Математиков отряд .
4-й: На місці стій раз, два, по порядку номерів розрахуйсь.
Дівчата.
1-а: Перший.
2-а: Другий.
3-а: Третій. Розрахунок закінчила.
4-й:  Командиру загону підготуватися до здачі рапорту.
1-а: Протягом підготовки до здачі екзаменів учнями 11-х класів було написано 150 робіт з математики. Якісний показник успішності учнів сто відсотковий. Вчителі з поставленою задачею по написанню екзаменаційних робіт  справилися на «відмінно».
2-а: Вчителями кафедри математики випито три пляшечки "Корвалолу",
з'їдено 5 пачок "Валідолу", для нормалізації тиску прийшовся "Папазол".
4-й: Шановні математики, вітаємо Вас, що ви достойно  пройшли курс і лікування і виживання .
10-й:    Я біжу і не встигаю,
Поспішаю дуже в клас,
Там вже алгебра сьогодні
З півгодини почалась.
Сам я на складну задачу
Швидко відповідь знайду,
Теорему Піфагора неодмінно доведу.
Що ж це трапилось зі мною –
Мішанина у мозгах!
Ой, заплутався я дуже
У цих проклятих іксах.
І чого я бідолашний
Все даремно клопочусь,
Краще з тим нерозумінням
Я до Зіни Олексіївни звернусь
11-й.      Олександре Анатолійовичу!
Нас ви вчили малювати,
Завжди це ми будем пам’ятати.
Відкрили ви для нас цей світ краси незнаний,
Для нас він був цікавий і жаданий.
Випускники виконують пісню на мотив «Оранжевая песня»,
 із репертуару Ірми Сурухано, музика К. Певзнера
Ось уже підряд два дні я сиджу й мудрую,
Фарби є  і олівці ними я малюю.
На естетиці у нас треба все знать повсяк час.
     Приспів:
Хто малював картини, пейзажі і людину,
А хто творив будинки, мозаїку складав,
Бароко, Ботічеллі, Куїнджі і Растреллі,
І як квадратик чорний Малевич малював.
12-й.  Галино Миколаївно!
Ви нам розкрили ворота золоті,
Де кожне слово – чарівна перлина,
Без мови не співатимем пісні,
Без літератури не буде з нас людина.
Випускники виконують пісню на мотив «Песня остается с человеком»,
музика А. Островського
 
 
                Ночью темной вдруг заданье вспоминаешь,
С толстой книгой бьешься против сна.
В «Мертвых  душах» ничего не разбираешь,
Где, уж, коль своя едва жива.
ПРИПЕВ:  Знаем, бывало, мы вас огорчали,
                    И на доброту надеялись не раз.
                    Но обиды вы всегда прощали,
                    Громкое «спасибо» вам от нас.
Минут годы, мы наверно, пожалеем,
    Что читали лишь начала и концы.
     Может, в жизни точно так и не узнаем,
     Кто же прав был: дети иль отцы?
 
13- й: Ой, дівчата, як я втомилася від екзаменів: Вже все в голові перемішалося: і математика, і фізика, і хімія …
14-й: Ой і не кажи, а від написання практичних робіт, від участі у олімпіадах! Скільки безсонних ночей провела над вибором темі постановкою проблем у  різних рефератах…
15-й: Ти сама зрозуміла що сказала?
14-й: А ви думали легко навчати нас в гімназії? Он скільки талантів у нас навчається! Не встигають  шукати кошти для нагородження переможців.
13-й: А я знаю хто у нас все встигає : і організувати олімпіади, проконтролювати вчителів, записи в журналах зробити…А до того ще нас хімії навчити. Дякуємо за це Гуляніцькій Людмилі Миколаївні! 
Виконують пісню на мотив «Шикидим», музика Таркан
По коридору йдемо в клас
Там пригоди чекають нас,
З колби в пробірку розчин ллємо,
Новий елемент науці дамо,
Тільки б ніхто не заважав,
Дослід би наш не перервав,
Скільки добавити вуглецю,
школу підірвемо усю.
ПРИСПІВ: Ой, мамо, що за дим, що за дим?
                    Це невідомо нам самим.
На уроці всі сидимо,
Ми Мендєлєєва вчимо.
СО2 – вуглекислий газ,
Знає про це кожен з нас.
Виходять хлопці -  випускники: високий і маленький
 Хлопець(маленький): Дивлюсь я на тебе та й думку гадаю: «Чому я не сокіл, тебе не дістану?»
Хлопець(великий): А чого б ти мене дістав. Всі кажуть акселерація
Хлопець(маленький): А в мене, що регенерація?
Хлопець(великий): Та ні в тебе все в нормі. Тільки я високий та худий, а ти хоч маленький та кріпкий. А взагалі нам повезло з вчителями фізкультури.
Хлопець(маленький): Авжеж, вони вчать нас бути сильними, витривалими, здоровими.
Хлопець(великий): А дівчат (з усмішкою)  - привабливими.
Виконують пісню на мотив «Про Зайцев», музика О. Зацепіна
Продзвенів ось дзвінок на урок фізкультури,
І у мене душа знову в п’яти втекла,
А сьогодні що жде нас в спортивному залі,
І при цьому повторяю про себе слова:
Потерпи дружок, пробіжи разок,
Кинь гранату ти, підтягнись сто раз,
Це все не біла, це все чепуха,
Нормативи здай і буде тринь – трава. 
Дівчина  імітує підглядання в двері, до неї підкрадається хлопець
Хлопець: Гав!
(дівчина підстрибує з переляку)  
Дівчина: Ти що здурів, так мене злякав.  
Хлопець: А, що ти там видивляєшся?
Дівчина: Та не кричи ти так, тихіше он фізик закрився в лабораторії і над чимось експериментує, бо роздаються якісь незрозумілі звуки .
 Хлопець: Ну й смішна ж ти. То ж він намагається розвивати свої голосові здібності, співаючи в "Караоке", а вчитель музики, як істинний поціновувач музичного таланту, вносить корективи в його спів.
 Дівчина : Та ти що, у нас гімназії на наступний рік буде своя рок-група ?
 Хлопець: Це звичайно жарт.
Дівчина : Вікторе Анатолійовичу, Ваша енергія, теплота, та знання  наших проблем на молекулярному рівні  допомагали нам у навчанні.
Хлопець: Ваш розум і вміння допомагали нам долати перешкоди незвіданого шляху.
Дівчина: - Все складне ви легко викладали,
                    З вогником і безліччю ідей,
                    Ви чудес нам стільки показали
                     І любили всіх – усіх дітей!  
Учень читає реп
Учень:       Я хвалитися не стану,
Мову ось про що веду:
І скелет я вам дістану,
І верблюда я знайду,
Анатомію людини
розбираю по кістках
І куди проходить їжа
роздивляюсь у кишках.
Що у черепі сховалось
На уроці я пізнав,
Як клітина поділилась
Я на дошці малював.
 16-й:   Ось і школа, ось і клас,
Він давно чекає нас.
І ходили ми сюди…
Заждіть, я щось не второпаю, не пригадаю, а навіщо ж ходять до школи.
17-й: Щоб рости, щоб учитись, а саме головне, щоб навчитись думати.
16-й: А й справді! До школи за нас думають батьки. А після школи?… Бажано, звичайно, щоб вони і далі за нас думали.
18-й: От-от. А то в школі – справжня каторга. На уроках вчителі тільки те й роблять, що думати заставляють. А сірі клітини не відновлюються, гляди ж на все життя і не вистачить. Неймовірно, але факт!
17-й: Що ж тут неймовірного? У нас в школі є чудовий  кабінет інформатики. І господар цього  кабінету розвиває нашу сіру речовину. Навчає наші голови швидко орієнтуватися не тільки в комп'ютері, а й в житті.
16- й: Дякуємо за це Іценку Володимиру Олексійовичу!
6-й: Шановні наші вчителі географії!
       7-й:  У школі ми географію вивчали
І завжди по карті мандрували,
Які там розташовані чудові
Міста і села різнокольорові.
8-й: Дякуємо вчителям англійської мови КорнієнкоО.І. т а Якименко  К.О. Ясеновій І.В                                       
       9-й:     Ваш цікавий світ – англійська мова,
                  Й нас до знань ви вірно ведете.
Грамотне письмо, легка розмова –
Ось чого ви нас завжди вчите!
 
Випускники виконують пісню на мотив «Розговор со счастьем» ,
 музика  О. Зацепіна
Якось так в тишині привідкрились двері,
Та невже Ви до нас, вірим і не вірим,
З тих часів на урок ми всі поспішали,
Скільки літ, скільки зим,
Ви нас всіх навчали.
Приспів:
Ми апокриф можем читать,
Фараонів всіх пізнавать.
Дати, факти і імена –
 нам учитель назвала сповна,
Ми вивчали світу дива,
Знаєм,  це було недарма,
Ну а ваші теплі слова
Будем пам’ятати.
19-й:   В школі гарні вчителі,
А директор – просто кас!
Буває, що не спить, не їсть,
Все турбується про нас.
20-й:   Залишайтеся такими
Впевненими і діловими.
І прохаємо ми вас -
Не забудьте випуск наш.
     19-й:    А у директора є «правая» рука –
                  Так завучів в народі називають.
                  Їх праця в школі дуже клопітка,
                   Директорові все допомагають.
     20-й:  І хоч складання розкладу не мед,
                Бо від програми не відійти і кроку,
                Ми дякували вам, насамперед,
                Коли не мали   восьмого уроку.
1-й: У мистецтві людину, яка веде творчий клас, називають майстром. У спорті, того, хто керує командою – тренером. На підприємстві його ім’я – начальник. У дитячому садочку – няня.
2-й: А ще його можна назвати опікуном, другом, адвокатом, психотерапевтом, бойовим командиром.
3-й: Усі  ви , мабуть, здогадалися що мова йде про класного керівника.
4-й: Ще будуть нас тривожити дзвінки,
Оцінки ж нас не обминуть ніколи,
Але не буде мрій таких легких,
Які плелись за партою у школі.
Не стане в списках та журналах нас,
Тривог в житті нам випаде чимало,
І вже ніколи захищать не буде нас
Турботлива й сурова класна мама
1-й: Шановна Ольго Дмитрівно, Вам слово.
Виступ класного керівника
5-й.    Дорогі наші вчителі!
Хай щастям, успіхом славиться дім,
За ласку й турботу – низький вам уклін.
Хай радість приходить до вашого дому,
Розмівши тривогу, негоду і втому.
Дует випускників  виконує  пісню «Вальс»
Пролітають мої дні, люба школо, наш клас.
Руки вчителя рідні, пригортали ви нас.
Пригортали, тулили до грудей голуб’ят,
Був ти , вчителю, рідним, рідним батьком хлоп’ят.
 
Квіти , сонячні ранки, ваш незвіданий путь,
Де рожеві світанки в мріях щастя цвітуть,
 Піднялися на крила ви з сімнадцяти літ,
Воля, згода і сила підняла вас в політ.
 
Нас чекають дороги, у життя далені,
Нас чекають тривоги , а не тільки пісні.
 Всі дороги  пройдемо,  переможемо зло,
і в серцях збережемо свого серця тепло.
 
Пролітають мої дні, люба школо, наш клас,
Де ти , вчителю рідний, чи ти згадуєш нас.
Шепіт рідної школи, наче спів солов’їв,
Не  забудуть  ніколи їх голуб’ята твої.
 
 На останньому куплеті випускники вручають квіти вчителям
6-й:  Друзі, щось ми забули про нашу виставу. Що там далі по сценарію?
7-й:  А далі дія батькам присвячена. 
8-й:          В житті ще буде іспитів багато,
                 Ми їх складемо, буде все гаразд!
    Чого ж ви зажурились, мамо й тату?
       Це ж наша зрілість вже прийшла до нас!
  6-й :       Це ми сьогодні розправляєм крила,
    Щоб полетіти у майбутній день.
    Ми стрінем там «червонії вітрила»
     І заспіваєм ще своїх пісень.
7-й:   Слово для привітання надається голові батьківського комітету.
Випускники виконують пісню  «Родина»,
муз О. Злотника, слова В. Крищенка
       
Може в житті хтось принаду підкине
У чарівничих, звабливих очах.
Тільки родина, як зірка єдина,
Твій порятунок – надійний причал.
Ні, не шукай в своїм серці причину,
Якщо зневіра тебе обпече...
Тільки родина у прикру годину
Схилить надію тобі на плече.
Приспів:
Родина, родина – від батька й до сина
Від матері доні добро передам.
Родина, родина – це вся Україна
З глибоким корінням, з високим гіллям.

В морі спокуси є хвилі великі,
Та не забудь у захопленні ти,
Що лиш родина – бальзамові ліки,
Ліки від старості і самоти.
Все відцвітає, і жовкне, і гине,
Вітром розноситься, ніби сміття...
Тільки родина, як вічна зернина,
На невмирущому полі життя.
Всі на сцені за кулісами.
Звучить «Прощальний вальс» із к/ф «Розіграш». На фоні вступу ведуча говорить слова.
Ведуча:           Вальсу музика ллється чудова,
І наповнився щастям зал .
Перший раз, як Наташа Ростова,
Ви сьогодні прийшли на бал.
Хай спаковані вже чемодани,
Хай вчувається поїзда стук:
Лунає в школі  вальс прощання
 Вальс надії і вальс розлук.    
Випускники танцюють вальс                               
   Класний керівник: Відзвучали останні оплески, останні акорди музики... Зараз спорожніє зал, згасне світло й опуститься завіса. Так буває в театрі, у житті всі інакше. Театр життя ніколи не кінчається. Дія іде за дією, міняється тільки фабула, з'являються нові герої. Завтра ви почнете писати нову п'єсу. У вас є вибір - кого відіграти і як відіграти. В житті немає простих ролей, але будь-яку роль у будь-якій п'єсі будь те комедія, чи драма - треба відіграти чесно й талановито, не перегравати й не фальшивити. Тільки від вас залежить, чи станете ви справжніми людьми. А справжні  люди можуть зробити багато чого: наше життя комфортним, місто ошатним, будинки затишними, людей щасливими. І це головне! 
Наступає ваш час! Візьміться за руки. Запам'ятаєте тепло рук ваших однокласників, які не раз виручали вас у важку хвилину, від яких ви не раз одержували клацання, які смикали вас за кіски. Адже вже завтра поруч із вами будуть інші люди.
  Отже, у своєму шкільному романі ви поставили останню крапку. У добрий шлях! Удачі вам на цьому шляху!
 
У запису звучить пісня у виконанні Лєри Козлової «Последний звонок» Випускники під оплески сходять зі сцени
 не фальшивити. Тільки від вас залежить, чи станете ви справжніми людьми. А справжні  люди можуть зробити багато чого: наше життя комфортним, місто ошатним, будинки затишними, людей щасливими. І це головне! 
Наступає ваш час! Візьміться за руки. Запам'ятаєте тепло рук ваших однокласників, які не раз виручали вас у важку хвилину, від яких ви не раз одержували клацання, які смикали вас за кіски. Адже вже завтра поруч із вами будуть інші люди.
  Отже, у своєму шкільному романі ви поставили останню крапку. У добрий шлях! Удачі вам на цьому шляху!
 
У запису звучить пісня у виконанні Лєри Козлової «Последний звонок» Випускники під оплески сходять зі сцени


Немає коментарів:

Дописати коментар