Сценарій випускного вечора "11 літ
нашої ери"
Сценарій підготувала: Чава Тетяна Дмитрівна
Мета: сприяти
формуванню ціннісного ставлення до традицій школи, виховання почуття
поваги до вчителів; підсумувати події, які відбулися з випускниками за роки
навчання; вручити атестати про середню освіту.
Оформлення: плакати форматом А-2 (11 шт.), які символізують 11 років навчання в
школі, на яких зображено віхи шкільного життя, розміщені на сцені у формі
сходинок; повітряні кульки.
Музичне оформлення: аудіозаписи: позивні «фанфари», саундтрек із к/ф «Пірати Карибського
моря», пісня «Детства последний звонок» у виконанні ВІА
«Пламя», «Тема із к/ф « Дивак із 5 – Б» (муз. О.Рибнікова), «Тема
із к/ф «По секрету всьому світу» (В. Шаїнського), « Марш юних піонерів»,
«Последний звонок» ( Лєра Козлова), «Прощальний вальс» із к/ф
«Розіграш»; джайв; фоногами пісень: «Школьная пора» (муз. К.
Арсеньєва), «Відірватись від землі» (муз. Н. Могилевської), «Перший
дзвоник» (Н. Май), «Оранжевая песня» (К. Певзнера), «Песня
остаеться с человеком» (А. Островського), «Зоряна дорога» ( ), « Пролітають
мої дні» ( автор невідомий), «Вчителька» ( сл. І муз . В. Бронюк)
«Шикидим» (муз. Таркан), « Песня про Зайцев» (А. Зацепін), «Розговор со
счастьем» (А. Зацепін), «Родина» (О. Злотник)
Обладнання: аідіосистема, мікрофони (4 шт.), ноутбук, екран, мультимедійний проектор,
журнальний столик (для документів про освіту).
Реквізит: дитячий портфель, піонерська сурма, газета.
Хід свята
Звучать позивні
Ведуча:
Червневий вечір підсумовує
Напружений навчальний рік –
Він є подією чудовою
Для тих, хто зветься «випускник».
Ведучий:
І між майбутнім і минулим,
Дитинством і безмежжям мрій,
Неначе міст, ми протягнули
Сьогодні вечір випускний.
Ведуча: Тож давайте
запросимо до залу випускників 2009 року.
Випускники під
музику заходять до залу,
сідають
на відділені для них місця.
Звучить запис пісні
«Детства последний звонок» у виконанні ВІА «Пламя». Після першого куплету група випускників виходить на сцену,
музика продовжує звучати тихо, на фоні музики випускники говорять слова.
Випускниця 1: Остання перегорнута глава…
Тепер, відклавши книги старовинні,
Ми скажемо вам основні слова,
Що їх саме життя диктує нині.
Випускник 2: Ті задачі, які нам вряд чи під силу
Арифметика долі розв’яже колись.
Ми помножили досвід, ми радість ділили,
Корінь знань добувати самі спромоглись.
Випускниця 1: Додали ми талант до терпіння в квадраті,
І, виносячи мотлох проблем за дужки,
Ту освіту отримали ми в результаті,
Що нам стане в пригоді на довгі роки.
Група
випускників виконують пісню на мелодію Н. Могилевської «Відірватись від землі»
Прощавай, моя кохана школо,
Дитинства край нам не забудь ніколи.
У нашім серці і душу нехай звучить сумна мелодія.
У житті минають дні за дням , та любов до тебе до нестями,
Та тільки хочеться не рвати струни , як болить душа моя.
Приспів:
І мати силу
відірватись від землі,
попрощатися з тобою,
І летіти в небесах назустріч своїй вдачі
І мати силу відірватись від землі,
І пишатися собою,
Чому ж це сльози на очах -
То я від щастя плачу.
За порогом чекає нас світанок,
І дорога цікава і незнана,
І відкриття і пошук мрій,
Кохання і розлука, й щастя, й біль.
Побажай щасливої нам долі,
Ми за все спасибі скажем школі,
Та тільки хочеться не рвати струни,
як болить душа моя.
Приспів:
1–й : Як відомо,
кожен, виходячи з дому, повинен вимкнути газ, погасити світло,
закрити двері... і лишити що-небудь на пам'ять.
2-й: Легко сказати, А що ж ми можемо залишити? Квіти?
3-й: Красиво, але цього замало, вони зів'януть.
2-й: Легко сказати, А що ж ми можемо залишити? Квіти?
3-й: Красиво, але цього замало, вони зів'януть.
4-й: Хороші слова
подяки?
1-й: Вже краще, але
вони забудуться.
5-й:Фотографії!
1-й :Але ж вони мовчать!
1-й :Але ж вони мовчать!
2-й: Придумав!
Тоді ми можемо спробувати поставити виставу про нас, наші шкільні роки, а
в ній...
3-й: А в ній будуть
і квіти,
4-й:…і найтепліші
слова,
2-й: і наші
обличчя, і пісні, і сюрпризи…
1-й: Прекрасно! А
назвемо ми її : « 11 років нашої ери»!
3-й: Ні,
нічого не вийде!
4-й: Чому? Давай
спробуємо!
3-й: А сценарій ? А
режисура? А спонсори? А декорації? Ні, не вийде.
1-й: Все у нас вийде! Що ж ми, даремно вчилися стільки років школі?
1-й: Все у нас вийде! Що ж ми, даремно вчилися стільки років школі?
Підходять учні.
5-й: Твори писати
вчились? А шпаргалки? Отже, і сценарій напишемо!
6-й: До вечорів шкільних готувались? От і режисера знайдемо.
7-й: Малювати вчилися? От і декорації намалюємо.
6-й: До вечорів шкільних готувались? От і режисера знайдемо.
7-й: Малювати вчилися? От і декорації намалюємо.
8-й: А спонсори? Та
всі ці роки нашими вірними спонсорами були наші батьки.
Невже підведуть в таку святкову ніч! Із таким грандіозним проектом!
9-й: А актори?
9-й: А актори?
Випускники: ( з залу) Всі ми!
Всі випускники
піднімаються на сцену і виконують
пісню «Школьная
пора» музика К. Арсеньєва,
слова І . Зубкова
Лето нам дарит в подарок
Много дней и ночей,
Нежно вздыхают гитары,
Снова влюбленные пары
Бродят по улице юности моей.
Много дней и ночей,
Нежно вздыхают гитары,
Снова влюбленные пары
Бродят по улице юности моей.
Припев:
Школьная пора и при всякой погоде
Пропадали пропадом мы во дворах,
Через года слышу мамин я голос -
Значит мне домой возвращаться пора.
Школьная пора и при всякой погоде
Пропадали пропадом мы во дворах,
Через года слышу мамин я голос -
Значит мне домой возвращаться пора.
В ящик заброшены книжки,
Не до них мне опять, ждет у подъезда
Мальчишка, может я смелая слишком,
Что разрешила себя поцеловать.
Не до них мне опять, ждет у подъезда
Мальчишка, может я смелая слишком,
Что разрешила себя поцеловать.
Припев:
Пусть все могло быть иначе, а вышло так сгоряча.
Первый любимый мой мальчик,
Память все лишнее прячет,
Но нашу встречу я помню, как сейчас.
Первый любимый мой мальчик,
Память все лишнее прячет,
Но нашу встречу я помню, как сейчас.
На сцені залишається четверо випускників,
решта заходять за куліси.
10-й: А пригадуєте з чого все починалося?
11-й: Ні , не з першого
вересня.
12-й: Ми були саме тим
унікальним першим класом, який через страйк вчителів розпочав
навчання 5 жовтня.
10-й: І так, свою діяльність ми
розпочали у 1997 році з здобуття основ читання, рахунку, правопису. До кінця
року вони були здобуті, про що свідчить зроблений в букварі напис одного з
першокласників «Вовка дурак». Хто цей загадковий Вовка виявити так і не
вдалося.
13-й: А що відрізняє першокласника від усіх школярів?
10-й: Маленький зріст і великий портфель.
11-й: Один учень і родичів куча.
12-й: Радісна посмішка і беззубий рот.
Разом: Зуби сиплються дощем,
Значить, в школу ми ідем!
Випускники
сходять зі сцени
Учениця першого класу виконує
пісню «Перший дзвоник», слова і музика Н.Май
Рано – ранесенько встану, як ніколи.
Зайчики сонячні сяють у вікні.
Так мені весело, бо іду до школи
І співаю радісні пісні.
Приспів:
Перший дзвоник, перший дзвоник пролунає.
Переливи, переливи золоті.
Я сьогодні, я сьогодні починаю
Першу стежку у житті.
Травами – росами вкралися доріжки,
Ляльку й ведмедика вдома залишу.
Стануть слухняними зошити і книжки,
Перше слово «мама» напишу.
Приспів.
Вчительку лагідно я візьму за руку,
Мама хвилюється – я їй посміхнусь.
Підемо разом ми у світи науки,
Разом я нічого не боюсь.
Звучить мелодія
О.Рибнікова із к/ф «Дивак з 5 – Б»
Виходять
випускники, які відіграють ролі Батька і Доньки
Донька: ( з портфелем) Тату, а чому йде дощ?
Батько: ( не відриваючи очей від газети) Підеш до школи
дізнаєшся.
Донька: Тату, а в Баби
Яги є бабенятка?
Батько: Звідки я можу
знати
Донька: Тату, а на що
коняці коси на плечах?
Батько: Запитай у
коняки.
Донька: Тату, а
мотоцикл любить цукерки?
Батько: (розгнівано
складає газету) А чого ти не запитуєш свого татка, що любить він? Ось підеш
до школи і всі ці запитання будеш задавати своїй першій вчительці.
Виходять
випускники
15-й: Якими
смішними і безтолковими ми були! Скільки безглуздих
запитань сипалось на голови наших перших вчителів!
16-й: І для всіх у них було щира посмішка, добре слово.
16-й: І для всіх у них було щира посмішка, добре слово.
15-й: Шановні наші
Ніна Віталіївна!
16-й: Оксана
Миколаївна, Людмила Петрівна!
15-й: Галина
Миколаївна та Ніна Яківна!
16-й
: Ви пам’ятаєте нас капловухихи, кирпатих,
кумедних?
Із ротами відкритими,
В коротеньких штанцях.
Не слухняних, а інколи і нестерпно уредних
Із невмілою ручкою в наших дитячих руках.
15-й: Пам’ятаєте
наші наївні дитячі питання,
І вражаючі , вголос проказані нами думки?
Ви по перших стежках нас вели в дивний всесвіт навчання,
непомітно вписали в наш літопис шкільні сторінки.
непомітно вписали в наш літопис шкільні сторінки.
Виступ першої
вчительки
Хореографічна
композиція «Джайв» у виконанні студії «Імперія танцю»
2-й: А далі — знову школа.
А що, згадаємо,
хлоп’ята,
Всі одинадцять
років нелегких?
Нехай почують
мами й тата ,
Що ми робили
тут без них.
Під інструментальну тему із к/ф «По секрету всьому світу»
на сцену виходять учні 1- 11 класів
Текст супроводжується слайдовою презентацією
1
клас: Перший клас! Перший клас!
Скільки справ зустріло нас!
Треба фрукти рахувати, по складах книжки читати,
А письмо – це справжні муки, від напруги ниють руки!
2
клас: Другий клас. Пішла таблиця
і ночами стала сниться.
Ми її вчимо, вчимо, на уроках «горимо»,
Різні дії як насіли – розібрать не має сили.
Стали в ряд частини мови: як багато, чесне слово!
Як би тут не розгубитись І хоча б чогось навчитись!
3
клас: Ось і третій рік ми в школі, а сюрпризів ще
доволі.
Цифри вирівнялись строєм, як солдати перед боєм,
Грізно потяги гудуть, пароплави все пливуть,
Треба шлях порахувати звідки шлях і швидкість взяти.
Казка, вірш, оповідання увесь час ведуть змагання.
4
клас: Новина чудова , люди, ми в четвертому вже будем :
Нелегкі завдання в мові: скільки звуків, букв у слові,
Підмет, присудок знайди , вірно речення склади,
З дієсловом розберись і відмінювать навчись.
5
клас: Ну, а п’ятий …Ох, цей п’ятий, ходиш жахом
обійнятий:
Кабінет шукаєш свій. От халепа! Боже мій!
Вчителів усіх багато, як же всіх запам’ятати?
А вимоги? Хоч тікай! Ми всі виснажились вкрай.
6
клас: Призвичаїлись ми трошки , вже не страшно біля
дошки,
Але тут нові проблеми - не засвоїли ми теми .
Ми вивчали піраміди, дроби, катети, гібриди,
губки і материки, мезозой, неандертальців,
кроманьйонців, португальців,
й зрозуміли ми з слізьми - гомосапієнси ми !
7 клас: Тут пішло іще складніше :
Подають що розумніше –
Ось рівняння розв’яжи,
Теорему докажи,
А задачі, а задачі!
Тато й мама гірко плачуть,
Стали фізику ми вчити,
Досліди весь час робити.
Та чомусь земне тяжіння
Тягне далі від учіння.
8
клас: Та невже всім нам тринадцять?
Чи
б нам ,братці, закохаться ?
На уроках всі зітхають
і записки надсилають.
На англійській TASK вивчають,
Вимову поліпшують свою,
Пишуть часто I LOVE YOU.
9 клас: Посоліднішали діти.
Вчитися не дуже хочуть,
Але голови морочать
нашим бідним вчителям:
« Можна я Вам перездам».
Далі міні-випуск в нас. Прощавай, мій рідний клас!
10 клас : Ну, привіт новий наш клас. Подорослішав
ти враз.
Всі такі дорослі стали, що за парти не влізали.
За комп’ютер нас пустили, й працювати з ним навчили.
І про грамотність згадали, коли твори ми писали.
А на іспити , мабуть, нам перекази дадуть.
11 клас: От і старші ми за всіх. Цим
пишатися не гріх !
Вище ноги від землі, ходимо, як на королі.
Шкільні роки вже пройшли, це колись, малі були.
Вже кінець біля порога – у майбутнє йде дорога!
Випускниця виконує пісню
«Зоряна дорога»
На останньому куплеті пісні
на сцену виходять всі випускники
Випускники зачитують власні
роздуми про роки навчання с школі
1-й:
Гімназіє наша! Радість наша! Ти живеш і житимеш завжди в серці як
свідок нашої неповторної юності.
2-й: Бентежна мить…
Випускний вечір… Тісним стає шкільне подвір’я, а в грудях щемливо тріпочеться
серце. Чисті наші очі дивляться з довірою у теплі очі вчителів. Може сумувати і
не варто, бо спів і дитячий сміх не раз зазвучить у шкільних коридорах, ще
хтось не раз сідатиме за парти.
3-й: Тому
хочеться помовчати, вгамувати хвилювання, бо ступаємо на місток майбутнього,
відчуваємо прощання зі школою, бо для нас останній цей випускний вечір.
4-й: Шкільні роки – це 3000 днів. Три тисячі днів ми прокидалися, не додивившись
найзвабливіших снів, і йшли знайомою стежкою до школи.
5-й: Скільки контрольних та лабораторних ми виконали поки настав цей день!
6-й: Скільки хвилюючих подій прийшлось пережити!
7–й: А шкільна
дружба, перше шкільне кохання!
8-й : Спробуємо
згадати…
9-й: Я щасливий, бо
мої однокласники дали мені скільки позитиву і щастя, скільки не дали б просто
друзі…
10- й: Я навчилася
всього, що мені потрібно в житті і дуже вдячна за це…
11–й: Я впевнена, що
кожен з нас буде сумувати за цим дитячим безтурботним життям…
12- й: Усі ми, 11- А , прогуляли аж 4 уроки і дружно відпочили в лісі, а
коли повернулися до школи, нас зустріла директор з посмішкою на обличчі…
13-й: Під час навчання в школі я зрозуміла, ким хочу стати…
14-й: Мені в школі було дуже весело, а особливо на День гімназії, коли йшли до
лісу і варили кашу…
15-й: Школа
подарувало мені друзів, навчила вірити в людей, довіряти їм, а головне -
зробила з мене Людину!
16-й: У школі я
перейшов межу між дитинством і юністю, отримав величезний багаж знань…
17-й: У школі пройшли роки мого дитинства, я дорослішала і набиралася сил…
18- й: Школа - це другий дім, де за 11років мої однокласники стали для мене
рідними людьми…
19-й: Минуть роки, а ми все життя згадуватимемо шкільного вчителя – вимогливого,
по – батьківські доброго. «З шипшини троянди вирощує вчитель…» -
сказав один мудрець. Так, це він, шкільний вчитель, навчав нас і першої літери,
і вміти розуміти прекрасне, і палко любити рідну землю.
Виходить директор
Вітальне слово директора,
церемонія вручення атестатів
Випускники сідають в зал
В залі гасне світло, на екрані демонструється випуск гумористичного журналу
«Єралаш», знятого випускниками, сюжет закінчується слайдовою презентацією
фотографій найяскравіших моментів шкільного життя за останні рік.
Виходять два випускники
1-й: Ну, класе! Я щасливий!
2-й: А чого ти так радієш?
1-й: Як –
то чого? Закінчилося навчання, ці заліки, контрольні. А тепер хочу – сплю,
хочу, гуляю, з вчителями за руку вітаюся – клас!
2– й: А хіба тобі не шкода, що дитинство минуло, не шкода цікавих уроків,
цікавих справ, не шкода, що доведеться розлучатися з друзями? Та й не
можемо ми підти без подарунка.
Випускники вручають подарунок школі
4-й: Почекайте, щось у нашому проекті не має вчителів?
5-й: А скільки хороших вчителів було
поруч із нами! І кожному хочеться сказати «Спасибі» окремо.
6-й: Тож наступну дію вчителям
присвятимо.
7-й: До школи прийшли малюками,
З
щоденниками і олівцями,
Тут літери
перші вивчали,
І перші
книжки прочитали,
І одинадцять
років, мов казка,
Пройшли в перемогах, поразках.
8-й: До школи всі разом ходили,
За партою разом сиділи.
І паростки дружби шкільної,
Зростали ми разом з тобою.
9-й: Про тих, хто знаходився поруч із
нами,
Кого називали ми всі вчителями,
Хто вивчив нас за 11 років чудово
Про вас починаємо нашу розмову.
Випускники -
хлопці виконують пісню із репертуару
групи «ТІК»
«Вчителька», музика і слова В. Бронюка
Вітер віє мете хурделиця,
Стежка із школи додому стелиться,
Де тебе шукати, як до тебе прийти,
Звідки виглядати де тебе знайти?
Приспів:
Вчителька мікрорайону нашого жителька,
Ти замість того щоб в кіно піти,
Сидиш перевіряєш зошити.
Скоро прийде весна вибори пройдуть,
І мене після комісії до армії візьмуть.
Та я не буду листи тобі писати,
Бо ти будеш їх на помилки перевіряти.
Приспів:
Вчителька мікрорайону нашого вчителька,
Ти замість того щоб в кафе піти,
Сидиш перевіряєш зошити.
Вчителька мікрорайону нашого жителька,
Ти замість того щоб кудись піти ,
Сидиш перевіряєш зошити.
Звучить фрагмент пісні «Марш юних піонерів», виходить випускник ( із
сурмою) і троє випускниць
1-а: Раз, два…
2-а:Три, четыре
3-а: Три, четыре
1-а: Раз, два
2-а: Кто шагает
дружно в ряд
3-а: Математиков
отряд .
4-й: На місці стій
раз, два, по порядку номерів розрахуйсь.
Дівчата.
1-а: Перший.
2-а: Другий.
3-а: Третій.
Розрахунок закінчила.
4-й:
Командиру загону підготуватися до здачі рапорту.
1-а: Протягом
підготовки до здачі екзаменів учнями 11-х класів було написано 150 робіт з
математики. Якісний показник успішності учнів сто відсотковий. Вчителі з
поставленою задачею по написанню екзаменаційних робіт справилися на
«відмінно».
2-а: Вчителями кафедри
математики випито три пляшечки "Корвалолу",
з'їдено 5 пачок "Валідолу", для нормалізації тиску прийшовся
"Папазол".
4-й: Шановні
математики, вітаємо Вас, що ви достойно пройшли курс і лікування і
виживання .
10-й:
Я біжу і не встигаю,
Поспішаю дуже в клас,
Там вже алгебра сьогодні
З півгодини почалась.
Сам я на складну задачу
Швидко відповідь знайду,
Теорему Піфагора неодмінно доведу.
Що ж це трапилось зі мною –
Мішанина у мозгах!
Ой, заплутався я дуже
У цих проклятих іксах.
І чого я бідолашний
Все даремно клопочусь,
Краще з тим нерозумінням
Я до Зіни Олексіївни звернусь
11-й. Олександре Анатолійовичу!
Нас ви вчили малювати,
Завжди це ми будем пам’ятати.
Відкрили ви для нас цей світ краси незнаний,
Для нас він був цікавий і жаданий.
Випускники
виконують пісню на мотив «Оранжевая песня»,
із
репертуару Ірми Сурухано, музика К. Певзнера
Ось уже підряд два дні я сиджу й мудрую,
Фарби є і олівці ними я малюю.
На естетиці у нас треба все знать повсяк час.
Приспів:
Хто малював картини, пейзажі і людину,
А хто творив будинки, мозаїку складав,
Бароко, Ботічеллі, Куїнджі і Растреллі,
І як квадратик чорний Малевич малював.
12-й. Галино
Миколаївно!
Ви нам розкрили ворота золоті,
Де кожне слово – чарівна перлина,
Без мови не співатимем пісні,
Без літератури не буде з нас людина.
Випускники виконують пісню на
мотив «Песня остается с человеком»,
музика А. Островського
Ночью темной
вдруг заданье вспоминаешь,
С толстой книгой бьешься против сна.
В «Мертвых душах» ничего не
разбираешь,
Где, уж, коль своя едва жива.
ПРИПЕВ: Знаем, бывало, мы вас
огорчали,
И на доброту надеялись не раз.
Но обиды вы всегда прощали,
Громкое «спасибо» вам от нас.
Минут годы, мы наверно, пожалеем,
Что читали
лишь начала и концы.
Может, в жизни точно так и не узнаем,
Кто же прав был: дети иль отцы?
13- й: Ой, дівчата,
як я втомилася від екзаменів: Вже все в голові перемішалося: і математика, і
фізика, і хімія …
14-й: Ой і не кажи, а
від написання практичних робіт, від участі у олімпіадах! Скільки безсонних
ночей провела над вибором темі постановкою проблем у різних рефератах…
15-й: Ти сама
зрозуміла що сказала?
14-й: А ви думали
легко навчати нас в гімназії? Он скільки талантів у нас навчається! Не
встигають шукати кошти для нагородження переможців.
13-й: А я знаю хто у
нас все встигає : і організувати олімпіади, проконтролювати вчителів, записи в
журналах зробити…А до того ще нас хімії навчити. Дякуємо за це Гуляніцькій
Людмилі Миколаївні!
Виконують пісню
на мотив «Шикидим», музика Таркан
По коридору йдемо в клас
Там пригоди чекають нас,
З колби в пробірку розчин ллємо,
Новий елемент науці дамо,
Тільки б ніхто не заважав,
Дослід би наш не перервав,
Скільки добавити вуглецю,
школу підірвемо усю.
ПРИСПІВ: Ой, мамо, що за дим, що за дим?
Це невідомо нам самим.
На уроці всі сидимо,
Ми Мендєлєєва вчимо.
СО2 – вуглекислий газ,
Знає про це кожен з нас.
Виходять хлопці
- випускники: високий і маленький
Хлопець(маленький): Дивлюсь я на тебе та й думку гадаю: «Чому я не сокіл, тебе не дістану?»
Хлопець(великий): А чого б ти мене дістав. Всі кажуть акселерація
Хлопець(маленький): А в мене, що регенерація?
Хлопець(великий): Та ні в тебе все в нормі. Тільки я високий та худий, а ти хоч маленький та
кріпкий. А взагалі нам повезло з вчителями фізкультури.
Хлопець(маленький): Авжеж, вони вчать нас бути сильними, витривалими, здоровими.
Хлопець(великий): А дівчат (з усмішкою) - привабливими.
Виконують пісню
на мотив «Про Зайцев», музика О. Зацепіна
Продзвенів ось дзвінок на урок фізкультури,
І у мене душа знову в п’яти втекла,
А сьогодні що жде нас в спортивному залі,
І при цьому повторяю про себе слова:
Потерпи дружок, пробіжи разок,
Кинь гранату ти, підтягнись сто раз,
Це все не біла, це все чепуха,
Нормативи здай і буде тринь – трава.
Дівчина імітує підглядання в двері, до неї підкрадається хлопець
Хлопець: Гав!
(дівчина підстрибує з переляку)
Дівчина: Ти що здурів,
так мене злякав.
Хлопець: А, що ти там
видивляєшся?
Дівчина: Та не кричи ти
так, тихіше он фізик закрився в лабораторії і над чимось експериментує, бо
роздаються якісь незрозумілі звуки .
Хлопець: Ну й смішна ж ти. То ж він намагається розвивати свої голосові здібності,
співаючи в "Караоке", а вчитель музики, як істинний поціновувач
музичного таланту, вносить корективи в його спів.
Дівчина : Та ти що, у нас гімназії на наступний рік буде своя рок-група ?
Хлопець: Це звичайно жарт.
Дівчина : Вікторе
Анатолійовичу, Ваша енергія, теплота, та знання наших проблем на
молекулярному рівні допомагали нам у навчанні.
Хлопець: Ваш розум і
вміння допомагали нам долати перешкоди незвіданого шляху.
Дівчина: - Все складне
ви легко викладали,
З вогником і безліччю ідей,
Ви чудес нам стільки показали
І любили всіх – усіх дітей!
Учень читає реп
Учень:
Я хвалитися не стану,
Мову ось про що веду:
І скелет я вам дістану,
І верблюда я знайду,
Анатомію людини
розбираю по кістках
І куди проходить їжа
роздивляюсь у кишках.
Що у черепі сховалось
На уроці я пізнав,
Як клітина поділилась
Я на дошці малював.
16-й: Ось і школа, ось і
клас,
Він давно чекає нас.
І ходили ми сюди…
Заждіть, я щось не второпаю, не пригадаю, а навіщо ж ходять до школи.
17-й: Щоб рости, щоб
учитись, а саме головне, щоб навчитись думати.
16-й: А й справді!
До школи за нас думають батьки. А після школи?… Бажано, звичайно, щоб вони і
далі за нас думали.
18-й: От-от. А то в
школі – справжня каторга. На уроках вчителі тільки те й роблять, що думати
заставляють. А сірі клітини не відновлюються, гляди ж на все життя і не
вистачить. Неймовірно, але факт!
17-й: Що ж тут
неймовірного? У нас в школі є чудовий кабінет інформатики. І господар
цього кабінету розвиває нашу сіру речовину. Навчає наші голови швидко
орієнтуватися не тільки в комп'ютері, а й в житті.
16- й: Дякуємо за це
Іценку Володимиру Олексійовичу!
6-й: Шановні наші
вчителі географії!
7-й: У школі ми географію вивчали
І завжди по карті мандрували,
Які там розташовані чудові
Міста і села різнокольорові.
8-й: Дякуємо
вчителям англійської мови КорнієнкоО.І. т а Якименко К.О. Ясеновій
І.В
9-й: Ваш цікавий світ – англійська мова,
Й нас до знань ви вірно ведете.
Грамотне
письмо, легка розмова –
Ось чого ви нас
завжди вчите!
Випускники
виконують пісню на мотив «Розговор со счастьем» ,
музика
О. Зацепіна
Якось так в тишині привідкрились двері,
Та невже Ви до нас, вірим і не вірим,
З тих часів на урок ми всі поспішали,
Скільки літ, скільки зим,
Ви нас всіх навчали.
Приспів:
Ми апокриф можем читать,
Фараонів всіх пізнавать.
Дати, факти і імена –
нам учитель назвала сповна,
Ми вивчали світу дива,
Знаєм, це було недарма,
Ну а ваші теплі слова
Будем пам’ятати.
19-й: В школі гарні
вчителі,
А директор – просто кас!
Буває, що не спить, не їсть,
Все турбується про нас.
20-й: Залишайтеся такими
Впевненими і діловими.
І прохаємо ми вас -
Не забудьте випуск наш.
19-й: А у директора є «правая» рука –
Так завучів в народі називають.
Їх праця в школі дуже клопітка,
Директорові все допомагають.
20-й: І хоч складання розкладу не мед,
Бо від програми не відійти і кроку,
Ми дякували вам, насамперед,
Коли не мали восьмого уроку.
1-й: У мистецтві людину, яка веде
творчий клас, називають майстром. У спорті, того, хто керує командою –
тренером. На підприємстві його ім’я – начальник. У дитячому садочку – няня.
2-й: А ще його можна назвати
опікуном, другом, адвокатом, психотерапевтом, бойовим командиром.
3-й: Усі ви , мабуть,
здогадалися що мова йде про класного керівника.
4-й: Ще будуть нас тривожити дзвінки,
Оцінки ж нас не обминуть ніколи,
Але не буде мрій таких легких,
Які плелись за партою у школі.
Не стане в списках та журналах нас,
Тривог в житті нам випаде чимало,
І вже ніколи захищать не буде нас
Турботлива й сурова класна мама
1-й: Шановна Ольго Дмитрівно, Вам
слово.
Виступ класного керівника
5-й. Дорогі наші
вчителі!
Хай щастям, успіхом славиться дім,
За ласку й турботу – низький вам уклін.
Хай радість приходить до вашого дому,
Розмівши тривогу, негоду і втому.
Дует випускників виконує
пісню «Вальс»
Пролітають мої дні, люба школо,
наш клас.
Руки вчителя рідні, пригортали ви
нас.
Пригортали, тулили до грудей
голуб’ят,
Був ти , вчителю, рідним, рідним
батьком хлоп’ят.
Квіти , сонячні ранки, ваш
незвіданий путь,
Де рожеві світанки в мріях щастя
цвітуть,
Піднялися на крила ви з
сімнадцяти літ,
Воля, згода і сила підняла вас в
політ.
Нас чекають дороги, у життя
далені,
Нас чекають тривоги , а не тільки
пісні.
Всі дороги
пройдемо, переможемо зло,
і в серцях збережемо свого серця
тепло.
Пролітають мої дні, люба школо,
наш клас,
Де ти , вчителю рідний, чи ти
згадуєш нас.
Шепіт рідної школи, наче спів
солов’їв,
Не забудуть ніколи їх
голуб’ята твої.
На останньому куплеті
випускники вручають квіти вчителям
6-й: Друзі, щось ми забули про
нашу виставу. Що там далі по сценарію?
7-й: А далі дія батькам
присвячена.
8-й: В житті ще буде
іспитів багато,
Ми їх складемо, буде все гаразд!
Чого ж ви зажурились, мамо й тату?
Це ж наша зрілість вже прийшла до нас!
Це ж наша зрілість вже прийшла до нас!
6-й : Це ми сьогодні розправляєм крила,
Щоб полетіти у майбутній день.
Ми стрінем там «червонії вітрила»
І заспіваєм ще своїх пісень.
7-й: Слово для привітання надається голові батьківського
комітету.
Випускники
виконують пісню «Родина»,
муз О.
Злотника, слова В. Крищенка
Може в житті хтось принаду підкине
У чарівничих, звабливих очах.
Тільки родина, як зірка єдина,
Твій порятунок – надійний причал.
Ні, не шукай в своїм серці причину,
Якщо зневіра тебе обпече...
Тільки родина у прикру годину
Схилить надію тобі на плече.
Приспів:
Родина, родина – від батька й до сина
Від матері доні добро передам.
Родина, родина – це вся Україна
З глибоким корінням, з високим гіллям.
В морі спокуси є хвилі великі,
Та не забудь у захопленні ти,
Що лиш родина – бальзамові ліки,
Ліки від старості і самоти.
Все відцвітає, і жовкне, і гине,
Вітром розноситься, ніби сміття...
Тільки родина, як вічна зернина,
На невмирущому полі життя.
У чарівничих, звабливих очах.
Тільки родина, як зірка єдина,
Твій порятунок – надійний причал.
Ні, не шукай в своїм серці причину,
Якщо зневіра тебе обпече...
Тільки родина у прикру годину
Схилить надію тобі на плече.
Приспів:
Родина, родина – від батька й до сина
Від матері доні добро передам.
Родина, родина – це вся Україна
З глибоким корінням, з високим гіллям.
В морі спокуси є хвилі великі,
Та не забудь у захопленні ти,
Що лиш родина – бальзамові ліки,
Ліки від старості і самоти.
Все відцвітає, і жовкне, і гине,
Вітром розноситься, ніби сміття...
Тільки родина, як вічна зернина,
На невмирущому полі життя.
Всі на сцені за
кулісами.
Звучить «Прощальний вальс» із к/ф «Розіграш». На
фоні вступу ведуча говорить слова.
Ведуча: Вальсу музика
ллється чудова,
І наповнився
щастям зал .
Перший раз, як
Наташа Ростова,
Ви сьогодні
прийшли на бал.
Хай спаковані
вже чемодани,
Хай вчувається
поїзда стук:
Лунає в
школі вальс прощання
Вальс
надії і вальс розлук.
Випускники танцюють вальс
Класний керівник: Відзвучали останні оплески, останні акорди музики...
Зараз спорожніє зал, згасне світло й опуститься завіса. Так буває в театрі, у
житті всі інакше. Театр життя ніколи не кінчається. Дія іде за дією, міняється
тільки фабула, з'являються нові герої. Завтра ви почнете писати нову п'єсу. У
вас є вибір - кого відіграти і як відіграти. В житті немає простих ролей, але
будь-яку роль у будь-якій п'єсі будь те комедія, чи драма - треба відіграти
чесно й талановито, не перегравати й Сценарій випускного вечора "11 літ
нашої ери"
Сценарій підготувала: Чава Тетяна Дмитрівна
Мета: сприяти
формуванню ціннісного ставлення до традицій школи, виховання почуття
поваги до вчителів; підсумувати події, які відбулися з випускниками за роки
навчання; вручити атестати про середню освіту.
Оформлення: плакати форматом А-2 (11 шт.), які символізують 11 років навчання в
школі, на яких зображено віхи шкільного життя, розміщені на сцені у формі
сходинок; повітряні кульки.
Музичне оформлення: аудіозаписи: позивні «фанфари», саундтрек із к/ф «Пірати Карибського
моря», пісня «Детства последний звонок» у виконанні ВІА
«Пламя», «Тема із к/ф « Дивак із 5 – Б» (муз. О.Рибнікова), «Тема
із к/ф «По секрету всьому світу» (В. Шаїнського), « Марш юних піонерів»,
«Последний звонок» ( Лєра Козлова), «Прощальний вальс» із к/ф
«Розіграш»; джайв; фоногами пісень: «Школьная пора» (муз. К.
Арсеньєва), «Відірватись від землі» (муз. Н. Могилевської), «Перший
дзвоник» (Н. Май), «Оранжевая песня» (К. Певзнера), «Песня
остаеться с человеком» (А. Островського), «Зоряна дорога» ( ), « Пролітають
мої дні» ( автор невідомий), «Вчителька» ( сл. І муз . В. Бронюк)
«Шикидим» (муз. Таркан), « Песня про Зайцев» (А. Зацепін), «Розговор со
счастьем» (А. Зацепін), «Родина» (О. Злотник)
Обладнання: аідіосистема, мікрофони (4 шт.), ноутбук, екран, мультимедійний проектор,
журнальний столик (для документів про освіту).
Реквізит: дитячий портфель, піонерська сурма, газета.
Хід свята
Звучать позивні
Ведуча:
Червневий вечір підсумовує
Напружений навчальний рік –
Він є подією чудовою
Для тих, хто зветься «випускник».
Ведучий:
І між майбутнім і минулим,
Дитинством і безмежжям мрій,
Неначе міст, ми протягнули
Сьогодні вечір випускний.
Ведуча: Тож давайте
запросимо до залу випускників 2009 року.
Випускники під
музику заходять до залу,
сідають
на відділені для них місця.
Звучить запис пісні
«Детства последний звонок» у виконанні ВІА «Пламя». Після першого куплету група випускників виходить на сцену,
музика продовжує звучати тихо, на фоні музики випускники говорять слова.
Випускниця 1: Остання перегорнута глава…
Тепер, відклавши книги старовинні,
Ми скажемо вам основні слова,
Що їх саме життя диктує нині.
Випускник 2: Ті задачі, які нам вряд чи під силу
Арифметика долі розв’яже колись.
Ми помножили досвід, ми радість ділили,
Корінь знань добувати самі спромоглись.
Випускниця 1: Додали ми талант до терпіння в квадраті,
І, виносячи мотлох проблем за дужки,
Ту освіту отримали ми в результаті,
Що нам стане в пригоді на довгі роки.
Група
випускників виконують пісню на мелодію Н. Могилевської «Відірватись від землі»
Прощавай, моя кохана школо,
Дитинства край нам не забудь ніколи.
У нашім серці і душу нехай звучить сумна мелодія.
У житті минають дні за дням , та любов до тебе до нестями,
Та тільки хочеться не рвати струни , як болить душа моя.
Приспів:
І мати силу
відірватись від землі,
попрощатися з тобою,
І летіти в небесах назустріч своїй вдачі
І мати силу відірватись від землі,
І пишатися собою,
Чому ж це сльози на очах -
То я від щастя плачу.
За порогом чекає нас світанок,
І дорога цікава і незнана,
І відкриття і пошук мрій,
Кохання і розлука, й щастя, й біль.
Побажай щасливої нам долі,
Ми за все спасибі скажем школі,
Та тільки хочеться не рвати струни,
як болить душа моя.
Приспів:
1–й : Як відомо,
кожен, виходячи з дому, повинен вимкнути газ, погасити світло,
закрити двері... і лишити що-небудь на пам'ять.
2-й: Легко сказати, А що ж ми можемо залишити? Квіти?
3-й: Красиво, але цього замало, вони зів'януть.
2-й: Легко сказати, А що ж ми можемо залишити? Квіти?
3-й: Красиво, але цього замало, вони зів'януть.
4-й: Хороші слова
подяки?
1-й: Вже краще, але
вони забудуться.
5-й:Фотографії!
1-й :Але ж вони мовчать!
1-й :Але ж вони мовчать!
2-й: Придумав!
Тоді ми можемо спробувати поставити виставу про нас, наші шкільні роки, а
в ній...
3-й: А в ній будуть
і квіти,
4-й:…і найтепліші
слова,
2-й: і наші
обличчя, і пісні, і сюрпризи…
1-й: Прекрасно! А
назвемо ми її : « 11 років нашої ери»!
3-й: Ні,
нічого не вийде!
4-й: Чому? Давай
спробуємо!
3-й: А сценарій ? А
режисура? А спонсори? А декорації? Ні, не вийде.
1-й: Все у нас вийде! Що ж ми, даремно вчилися стільки років школі?
1-й: Все у нас вийде! Що ж ми, даремно вчилися стільки років школі?
Підходять учні.
5-й: Твори писати
вчились? А шпаргалки? Отже, і сценарій напишемо!
6-й: До вечорів шкільних готувались? От і режисера знайдемо.
7-й: Малювати вчилися? От і декорації намалюємо.
6-й: До вечорів шкільних готувались? От і режисера знайдемо.
7-й: Малювати вчилися? От і декорації намалюємо.
8-й: А спонсори? Та
всі ці роки нашими вірними спонсорами були наші батьки.
Невже підведуть в таку святкову ніч! Із таким грандіозним проектом!
9-й: А актори?
9-й: А актори?
Випускники: ( з залу) Всі ми!
Всі випускники
піднімаються на сцену і виконують
пісню «Школьная
пора» музика К. Арсеньєва,
слова І . Зубкова
Лето нам дарит в подарок
Много дней и ночей,
Нежно вздыхают гитары,
Снова влюбленные пары
Бродят по улице юности моей.
Много дней и ночей,
Нежно вздыхают гитары,
Снова влюбленные пары
Бродят по улице юности моей.
Припев:
Школьная пора и при всякой погоде
Пропадали пропадом мы во дворах,
Через года слышу мамин я голос -
Значит мне домой возвращаться пора.
Школьная пора и при всякой погоде
Пропадали пропадом мы во дворах,
Через года слышу мамин я голос -
Значит мне домой возвращаться пора.
В ящик заброшены книжки,
Не до них мне опять, ждет у подъезда
Мальчишка, может я смелая слишком,
Что разрешила себя поцеловать.
Не до них мне опять, ждет у подъезда
Мальчишка, может я смелая слишком,
Что разрешила себя поцеловать.
Припев:
Пусть все могло быть иначе, а вышло так сгоряча.
Первый любимый мой мальчик,
Память все лишнее прячет,
Но нашу встречу я помню, как сейчас.
Первый любимый мой мальчик,
Память все лишнее прячет,
Но нашу встречу я помню, как сейчас.
На сцені залишається четверо випускників,
решта заходять за куліси.
10-й: А пригадуєте з чого все починалося?
11-й: Ні , не з першого
вересня.
12-й: Ми були саме тим
унікальним першим класом, який через страйк вчителів розпочав
навчання 5 жовтня.
10-й: І так, свою діяльність ми
розпочали у 1997 році з здобуття основ читання, рахунку, правопису. До кінця
року вони були здобуті, про що свідчить зроблений в букварі напис одного з
першокласників «Вовка дурак». Хто цей загадковий Вовка виявити так і не
вдалося.
13-й: А що відрізняє першокласника від усіх школярів?
10-й: Маленький зріст і великий портфель.
11-й: Один учень і родичів куча.
12-й: Радісна посмішка і беззубий рот.
Разом: Зуби сиплються дощем,
Значить, в школу ми ідем!
Випускники
сходять зі сцени
Учениця першого класу виконує
пісню «Перший дзвоник», слова і музика Н.Май
Рано – ранесенько встану, як ніколи.
Зайчики сонячні сяють у вікні.
Так мені весело, бо іду до школи
І співаю радісні пісні.
Приспів:
Перший дзвоник, перший дзвоник пролунає.
Переливи, переливи золоті.
Я сьогодні, я сьогодні починаю
Першу стежку у житті.
Травами – росами вкралися доріжки,
Ляльку й ведмедика вдома залишу.
Стануть слухняними зошити і книжки,
Перше слово «мама» напишу.
Приспів.
Вчительку лагідно я візьму за руку,
Мама хвилюється – я їй посміхнусь.
Підемо разом ми у світи науки,
Разом я нічого не боюсь.
Звучить мелодія
О.Рибнікова із к/ф «Дивак з 5 – Б»
Виходять
випускники, які відіграють ролі Батька і Доньки
Донька: ( з портфелем) Тату, а чому йде дощ?
Батько: ( не відриваючи очей від газети) Підеш до школи
дізнаєшся.
Донька: Тату, а в Баби
Яги є бабенятка?
Батько: Звідки я можу
знати
Донька: Тату, а на що
коняці коси на плечах?
Батько: Запитай у
коняки.
Донька: Тату, а
мотоцикл любить цукерки?
Батько: (розгнівано
складає газету) А чого ти не запитуєш свого татка, що любить він? Ось підеш
до школи і всі ці запитання будеш задавати своїй першій вчительці.
Виходять
випускники
15-й: Якими
смішними і безтолковими ми були! Скільки безглуздих
запитань сипалось на голови наших перших вчителів!
16-й: І для всіх у них було щира посмішка, добре слово.
16-й: І для всіх у них було щира посмішка, добре слово.
15-й: Шановні наші
Ніна Віталіївна!
16-й: Оксана
Миколаївна, Людмила Петрівна!
15-й: Галина
Миколаївна та Ніна Яківна!
16-й
: Ви пам’ятаєте нас капловухихи, кирпатих,
кумедних?
Із ротами відкритими,
В коротеньких штанцях.
Не слухняних, а інколи і нестерпно уредних
Із невмілою ручкою в наших дитячих руках.
15-й: Пам’ятаєте
наші наївні дитячі питання,
І вражаючі , вголос проказані нами думки?
Ви по перших стежках нас вели в дивний всесвіт навчання,
непомітно вписали в наш літопис шкільні сторінки.
непомітно вписали в наш літопис шкільні сторінки.
Виступ першої
вчительки
Хореографічна
композиція «Джайв» у виконанні студії «Імперія танцю»
2-й: А далі — знову школа.
А що, згадаємо,
хлоп’ята,
Всі одинадцять
років нелегких?
Нехай почують
мами й тата ,
Що ми робили
тут без них.
Під інструментальну тему із к/ф «По секрету всьому світу»
на сцену виходять учні 1- 11 класів
Текст супроводжується слайдовою презентацією
1
клас: Перший клас! Перший клас!
Скільки справ зустріло нас!
Треба фрукти рахувати, по складах книжки читати,
А письмо – це справжні муки, від напруги ниють руки!
2
клас: Другий клас. Пішла таблиця
і ночами стала сниться.
Ми її вчимо, вчимо, на уроках «горимо»,
Різні дії як насіли – розібрать не має сили.
Стали в ряд частини мови: як багато, чесне слово!
Як би тут не розгубитись І хоча б чогось навчитись!
3
клас: Ось і третій рік ми в школі, а сюрпризів ще
доволі.
Цифри вирівнялись строєм, як солдати перед боєм,
Грізно потяги гудуть, пароплави все пливуть,
Треба шлях порахувати звідки шлях і швидкість взяти.
Казка, вірш, оповідання увесь час ведуть змагання.
4
клас: Новина чудова , люди, ми в четвертому вже будем :
Нелегкі завдання в мові: скільки звуків, букв у слові,
Підмет, присудок знайди , вірно речення склади,
З дієсловом розберись і відмінювать навчись.
5
клас: Ну, а п’ятий …Ох, цей п’ятий, ходиш жахом
обійнятий:
Кабінет шукаєш свій. От халепа! Боже мій!
Вчителів усіх багато, як же всіх запам’ятати?
А вимоги? Хоч тікай! Ми всі виснажились вкрай.
6
клас: Призвичаїлись ми трошки , вже не страшно біля
дошки,
Але тут нові проблеми - не засвоїли ми теми .
Ми вивчали піраміди, дроби, катети, гібриди,
губки і материки, мезозой, неандертальців,
кроманьйонців, португальців,
й зрозуміли ми з слізьми - гомосапієнси ми !
7 клас: Тут пішло іще складніше :
Подають що розумніше –
Ось рівняння розв’яжи,
Теорему докажи,
А задачі, а задачі!
Тато й мама гірко плачуть,
Стали фізику ми вчити,
Досліди весь час робити.
Та чомусь земне тяжіння
Тягне далі від учіння.
8
клас: Та невже всім нам тринадцять?
Чи
б нам ,братці, закохаться ?
На уроках всі зітхають
і записки надсилають.
На англійській TASK вивчають,
Вимову поліпшують свою,
Пишуть часто I LOVE YOU.
9 клас: Посоліднішали діти.
Вчитися не дуже хочуть,
Але голови морочать
нашим бідним вчителям:
« Можна я Вам перездам».
Далі міні-випуск в нас. Прощавай, мій рідний клас!
10 клас : Ну, привіт новий наш клас. Подорослішав
ти враз.
Всі такі дорослі стали, що за парти не влізали.
За комп’ютер нас пустили, й працювати з ним навчили.
І про грамотність згадали, коли твори ми писали.
А на іспити , мабуть, нам перекази дадуть.
11 клас: От і старші ми за всіх. Цим
пишатися не гріх !
Вище ноги від землі, ходимо, як на королі.
Шкільні роки вже пройшли, це колись, малі були.
Вже кінець біля порога – у майбутнє йде дорога!
Випускниця виконує пісню
«Зоряна дорога»
На останньому куплеті пісні
на сцену виходять всі випускники
Випускники зачитують власні
роздуми про роки навчання с школі
1-й:
Гімназіє наша! Радість наша! Ти живеш і житимеш завжди в серці як
свідок нашої неповторної юності.
2-й: Бентежна мить…
Випускний вечір… Тісним стає шкільне подвір’я, а в грудях щемливо тріпочеться
серце. Чисті наші очі дивляться з довірою у теплі очі вчителів. Може сумувати і
не варто, бо спів і дитячий сміх не раз зазвучить у шкільних коридорах, ще
хтось не раз сідатиме за парти.
3-й: Тому
хочеться помовчати, вгамувати хвилювання, бо ступаємо на місток майбутнього,
відчуваємо прощання зі школою, бо для нас останній цей випускний вечір.
4-й: Шкільні роки – це 3000 днів. Три тисячі днів ми прокидалися, не додивившись
найзвабливіших снів, і йшли знайомою стежкою до школи.
5-й: Скільки контрольних та лабораторних ми виконали поки настав цей день!
6-й: Скільки хвилюючих подій прийшлось пережити!
7–й: А шкільна
дружба, перше шкільне кохання!
8-й : Спробуємо
згадати…
9-й: Я щасливий, бо
мої однокласники дали мені скільки позитиву і щастя, скільки не дали б просто
друзі…
10- й: Я навчилася
всього, що мені потрібно в житті і дуже вдячна за це…
11–й: Я впевнена, що
кожен з нас буде сумувати за цим дитячим безтурботним життям…
12- й: Усі ми, 11- А , прогуляли аж 4 уроки і дружно відпочили в лісі, а
коли повернулися до школи, нас зустріла директор з посмішкою на обличчі…
13-й: Під час навчання в школі я зрозуміла, ким хочу стати…
14-й: Мені в школі було дуже весело, а особливо на День гімназії, коли йшли до
лісу і варили кашу…
15-й: Школа
подарувало мені друзів, навчила вірити в людей, довіряти їм, а головне -
зробила з мене Людину!
16-й: У школі я
перейшов межу між дитинством і юністю, отримав величезний багаж знань…
17-й: У школі пройшли роки мого дитинства, я дорослішала і набиралася сил…
18- й: Школа - це другий дім, де за 11років мої однокласники стали для мене
рідними людьми…
19-й: Минуть роки, а ми все життя згадуватимемо шкільного вчителя – вимогливого,
по – батьківські доброго. «З шипшини троянди вирощує вчитель…» -
сказав один мудрець. Так, це він, шкільний вчитель, навчав нас і першої літери,
і вміти розуміти прекрасне, і палко любити рідну землю.
Виходить директор
Вітальне слово директора,
церемонія вручення атестатів
Випускники сідають в зал
В залі гасне світло, на екрані демонструється випуск гумористичного журналу
«Єралаш», знятого випускниками, сюжет закінчується слайдовою презентацією
фотографій найяскравіших моментів шкільного життя за останні рік.
Виходять два випускники
1-й: Ну, класе! Я щасливий!
2-й: А чого ти так радієш?
1-й: Як –
то чого? Закінчилося навчання, ці заліки, контрольні. А тепер хочу – сплю,
хочу, гуляю, з вчителями за руку вітаюся – клас!
2– й: А хіба тобі не шкода, що дитинство минуло, не шкода цікавих уроків,
цікавих справ, не шкода, що доведеться розлучатися з друзями? Та й не
можемо ми підти без подарунка.
Випускники вручають подарунок школі
4-й: Почекайте, щось у нашому проекті не має вчителів?
5-й: А скільки хороших вчителів було
поруч із нами! І кожному хочеться сказати «Спасибі» окремо.
6-й: Тож наступну дію вчителям
присвятимо.
7-й: До школи прийшли малюками,
З
щоденниками і олівцями,
Тут літери
перші вивчали,
І перші
книжки прочитали,
І одинадцять
років, мов казка,
Пройшли в перемогах, поразках.
8-й: До школи всі разом ходили,
За партою разом сиділи.
І паростки дружби шкільної,
Зростали ми разом з тобою.
9-й: Про тих, хто знаходився поруч із
нами,
Кого називали ми всі вчителями,
Хто вивчив нас за 11 років чудово
Про вас починаємо нашу розмову.
Випускники -
хлопці виконують пісню із репертуару
групи «ТІК»
«Вчителька», музика і слова В. Бронюка
Вітер віє мете хурделиця,
Стежка із школи додому стелиться,
Де тебе шукати, як до тебе прийти,
Звідки виглядати де тебе знайти?
Приспів:
Вчителька мікрорайону нашого жителька,
Ти замість того щоб в кіно піти,
Сидиш перевіряєш зошити.
Скоро прийде весна вибори пройдуть,
І мене після комісії до армії візьмуть.
Та я не буду листи тобі писати,
Бо ти будеш їх на помилки перевіряти.
Приспів:
Вчителька мікрорайону нашого вчителька,
Ти замість того щоб в кафе піти,
Сидиш перевіряєш зошити.
Вчителька мікрорайону нашого жителька,
Ти замість того щоб кудись піти ,
Сидиш перевіряєш зошити.
Звучить фрагмент пісні «Марш юних піонерів», виходить випускник ( із
сурмою) і троє випускниць
1-а: Раз, два…
2-а:Три, четыре
3-а: Три, четыре
1-а: Раз, два
2-а: Кто шагает
дружно в ряд
3-а: Математиков
отряд .
4-й: На місці стій
раз, два, по порядку номерів розрахуйсь.
Дівчата.
1-а: Перший.
2-а: Другий.
3-а: Третій.
Розрахунок закінчила.
4-й:
Командиру загону підготуватися до здачі рапорту.
1-а: Протягом
підготовки до здачі екзаменів учнями 11-х класів було написано 150 робіт з
математики. Якісний показник успішності учнів сто відсотковий. Вчителі з
поставленою задачею по написанню екзаменаційних робіт справилися на
«відмінно».
2-а: Вчителями кафедри
математики випито три пляшечки "Корвалолу",
з'їдено 5 пачок "Валідолу", для нормалізації тиску прийшовся
"Папазол".
4-й: Шановні
математики, вітаємо Вас, що ви достойно пройшли курс і лікування і
виживання .
10-й:
Я біжу і не встигаю,
Поспішаю дуже в клас,
Там вже алгебра сьогодні
З півгодини почалась.
Сам я на складну задачу
Швидко відповідь знайду,
Теорему Піфагора неодмінно доведу.
Що ж це трапилось зі мною –
Мішанина у мозгах!
Ой, заплутався я дуже
У цих проклятих іксах.
І чого я бідолашний
Все даремно клопочусь,
Краще з тим нерозумінням
Я до Зіни Олексіївни звернусь
11-й. Олександре Анатолійовичу!
Нас ви вчили малювати,
Завжди це ми будем пам’ятати.
Відкрили ви для нас цей світ краси незнаний,
Для нас він був цікавий і жаданий.
Випускники
виконують пісню на мотив «Оранжевая песня»,
із
репертуару Ірми Сурухано, музика К. Певзнера
Ось уже підряд два дні я сиджу й мудрую,
Фарби є і олівці ними я малюю.
На естетиці у нас треба все знать повсяк час.
Приспів:
Хто малював картини, пейзажі і людину,
А хто творив будинки, мозаїку складав,
Бароко, Ботічеллі, Куїнджі і Растреллі,
І як квадратик чорний Малевич малював.
12-й. Галино
Миколаївно!
Ви нам розкрили ворота золоті,
Де кожне слово – чарівна перлина,
Без мови не співатимем пісні,
Без літератури не буде з нас людина.
Випускники виконують пісню на
мотив «Песня остается с человеком»,
музика А. Островського
Ночью темной
вдруг заданье вспоминаешь,
С толстой книгой бьешься против сна.
В «Мертвых душах» ничего не
разбираешь,
Где, уж, коль своя едва жива.
ПРИПЕВ: Знаем, бывало, мы вас
огорчали,
И на доброту надеялись не раз.
Но обиды вы всегда прощали,
Громкое «спасибо» вам от нас.
Минут годы, мы наверно, пожалеем,
Что читали
лишь начала и концы.
Может, в жизни точно так и не узнаем,
Кто же прав был: дети иль отцы?
13- й: Ой, дівчата,
як я втомилася від екзаменів: Вже все в голові перемішалося: і математика, і
фізика, і хімія …
14-й: Ой і не кажи, а
від написання практичних робіт, від участі у олімпіадах! Скільки безсонних
ночей провела над вибором темі постановкою проблем у різних рефератах…
15-й: Ти сама
зрозуміла що сказала?
14-й: А ви думали
легко навчати нас в гімназії? Он скільки талантів у нас навчається! Не
встигають шукати кошти для нагородження переможців.
13-й: А я знаю хто у
нас все встигає : і організувати олімпіади, проконтролювати вчителів, записи в
журналах зробити…А до того ще нас хімії навчити. Дякуємо за це Гуляніцькій
Людмилі Миколаївні!
Виконують пісню
на мотив «Шикидим», музика Таркан
По коридору йдемо в клас
Там пригоди чекають нас,
З колби в пробірку розчин ллємо,
Новий елемент науці дамо,
Тільки б ніхто не заважав,
Дослід би наш не перервав,
Скільки добавити вуглецю,
школу підірвемо усю.
ПРИСПІВ: Ой, мамо, що за дим, що за дим?
Це невідомо нам самим.
На уроці всі сидимо,
Ми Мендєлєєва вчимо.
СО2 – вуглекислий газ,
Знає про це кожен з нас.
Виходять хлопці
- випускники: високий і маленький
Хлопець(маленький): Дивлюсь я на тебе та й думку гадаю: «Чому я не сокіл, тебе не дістану?»
Хлопець(великий): А чого б ти мене дістав. Всі кажуть акселерація
Хлопець(маленький): А в мене, що регенерація?
Хлопець(великий): Та ні в тебе все в нормі. Тільки я високий та худий, а ти хоч маленький та
кріпкий. А взагалі нам повезло з вчителями фізкультури.
Хлопець(маленький): Авжеж, вони вчать нас бути сильними, витривалими, здоровими.
Хлопець(великий): А дівчат (з усмішкою) - привабливими.
Виконують пісню
на мотив «Про Зайцев», музика О. Зацепіна
Продзвенів ось дзвінок на урок фізкультури,
І у мене душа знову в п’яти втекла,
А сьогодні що жде нас в спортивному залі,
І при цьому повторяю про себе слова:
Потерпи дружок, пробіжи разок,
Кинь гранату ти, підтягнись сто раз,
Це все не біла, це все чепуха,
Нормативи здай і буде тринь – трава.
Дівчина імітує підглядання в двері, до неї підкрадається хлопець
Хлопець: Гав!
(дівчина підстрибує з переляку)
Дівчина: Ти що здурів,
так мене злякав.
Хлопець: А, що ти там
видивляєшся?
Дівчина: Та не кричи ти
так, тихіше он фізик закрився в лабораторії і над чимось експериментує, бо
роздаються якісь незрозумілі звуки .
Хлопець: Ну й смішна ж ти. То ж він намагається розвивати свої голосові здібності,
співаючи в "Караоке", а вчитель музики, як істинний поціновувач
музичного таланту, вносить корективи в його спів.
Дівчина : Та ти що, у нас гімназії на наступний рік буде своя рок-група ?
Хлопець: Це звичайно жарт.
Дівчина : Вікторе
Анатолійовичу, Ваша енергія, теплота, та знання наших проблем на
молекулярному рівні допомагали нам у навчанні.
Хлопець: Ваш розум і
вміння допомагали нам долати перешкоди незвіданого шляху.
Дівчина: - Все складне
ви легко викладали,
З вогником і безліччю ідей,
Ви чудес нам стільки показали
І любили всіх – усіх дітей!
Учень читає реп
Учень:
Я хвалитися не стану,
Мову ось про що веду:
І скелет я вам дістану,
І верблюда я знайду,
Анатомію людини
розбираю по кістках
І куди проходить їжа
роздивляюсь у кишках.
Що у черепі сховалось
На уроці я пізнав,
Як клітина поділилась
Я на дошці малював.
16-й: Ось і школа, ось і
клас,
Він давно чекає нас.
І ходили ми сюди…
Заждіть, я щось не второпаю, не пригадаю, а навіщо ж ходять до школи.
17-й: Щоб рости, щоб
учитись, а саме головне, щоб навчитись думати.
16-й: А й справді!
До школи за нас думають батьки. А після школи?… Бажано, звичайно, щоб вони і
далі за нас думали.
18-й: От-от. А то в
школі – справжня каторга. На уроках вчителі тільки те й роблять, що думати
заставляють. А сірі клітини не відновлюються, гляди ж на все життя і не
вистачить. Неймовірно, але факт!
17-й: Що ж тут
неймовірного? У нас в школі є чудовий кабінет інформатики. І господар
цього кабінету розвиває нашу сіру речовину. Навчає наші голови швидко
орієнтуватися не тільки в комп'ютері, а й в житті.
16- й: Дякуємо за це
Іценку Володимиру Олексійовичу!
6-й: Шановні наші
вчителі географії!
7-й: У школі ми географію вивчали
І завжди по карті мандрували,
Які там розташовані чудові
Міста і села різнокольорові.
8-й: Дякуємо
вчителям англійської мови КорнієнкоО.І. т а Якименко К.О. Ясеновій
І.В
9-й: Ваш цікавий світ – англійська мова,
Й нас до знань ви вірно ведете.
Грамотне
письмо, легка розмова –
Ось чого ви нас
завжди вчите!
Випускники
виконують пісню на мотив «Розговор со счастьем» ,
музика
О. Зацепіна
Якось так в тишині привідкрились двері,
Та невже Ви до нас, вірим і не вірим,
З тих часів на урок ми всі поспішали,
Скільки літ, скільки зим,
Ви нас всіх навчали.
Приспів:
Ми апокриф можем читать,
Фараонів всіх пізнавать.
Дати, факти і імена –
нам учитель назвала сповна,
Ми вивчали світу дива,
Знаєм, це було недарма,
Ну а ваші теплі слова
Будем пам’ятати.
19-й: В школі гарні
вчителі,
А директор – просто кас!
Буває, що не спить, не їсть,
Все турбується про нас.
20-й: Залишайтеся такими
Впевненими і діловими.
І прохаємо ми вас -
Не забудьте випуск наш.
19-й: А у директора є «правая» рука –
Так завучів в народі називають.
Їх праця в школі дуже клопітка,
Директорові все допомагають.
20-й: І хоч складання розкладу не мед,
Бо від програми не відійти і кроку,
Ми дякували вам, насамперед,
Коли не мали восьмого уроку.
1-й: У мистецтві людину, яка веде
творчий клас, називають майстром. У спорті, того, хто керує командою –
тренером. На підприємстві його ім’я – начальник. У дитячому садочку – няня.
2-й: А ще його можна назвати
опікуном, другом, адвокатом, психотерапевтом, бойовим командиром.
3-й: Усі ви , мабуть,
здогадалися що мова йде про класного керівника.
4-й: Ще будуть нас тривожити дзвінки,
Оцінки ж нас не обминуть ніколи,
Але не буде мрій таких легких,
Які плелись за партою у школі.
Не стане в списках та журналах нас,
Тривог в житті нам випаде чимало,
І вже ніколи захищать не буде нас
Турботлива й сурова класна мама
1-й: Шановна Ольго Дмитрівно, Вам
слово.
Виступ класного керівника
5-й. Дорогі наші
вчителі!
Хай щастям, успіхом славиться дім,
За ласку й турботу – низький вам уклін.
Хай радість приходить до вашого дому,
Розмівши тривогу, негоду і втому.
Дует випускників виконує
пісню «Вальс»
Пролітають мої дні, люба школо,
наш клас.
Руки вчителя рідні, пригортали ви
нас.
Пригортали, тулили до грудей
голуб’ят,
Був ти , вчителю, рідним, рідним
батьком хлоп’ят.
Квіти , сонячні ранки, ваш
незвіданий путь,
Де рожеві світанки в мріях щастя
цвітуть,
Піднялися на крила ви з
сімнадцяти літ,
Воля, згода і сила підняла вас в
політ.
Нас чекають дороги, у життя
далені,
Нас чекають тривоги , а не тільки
пісні.
Всі дороги
пройдемо, переможемо зло,
і в серцях збережемо свого серця
тепло.
Пролітають мої дні, люба школо,
наш клас,
Де ти , вчителю рідний, чи ти
згадуєш нас.
Шепіт рідної школи, наче спів
солов’їв,
Не забудуть ніколи їх
голуб’ята твої.
На останньому куплеті
випускники вручають квіти вчителям
6-й: Друзі, щось ми забули про
нашу виставу. Що там далі по сценарію?
7-й: А далі дія батькам
присвячена.
8-й: В житті ще буде
іспитів багато,
Ми їх складемо, буде все гаразд!
Чого ж ви зажурились, мамо й тату?
Це ж наша зрілість вже прийшла до нас!
Це ж наша зрілість вже прийшла до нас!
6-й : Це ми сьогодні розправляєм крила,
Щоб полетіти у майбутній день.
Ми стрінем там «червонії вітрила»
І заспіваєм ще своїх пісень.
7-й: Слово для привітання надається голові батьківського
комітету.
Випускники
виконують пісню «Родина»,
муз О.
Злотника, слова В. Крищенка
Може в житті хтось принаду підкине
У чарівничих, звабливих очах.
Тільки родина, як зірка єдина,
Твій порятунок – надійний причал.
Ні, не шукай в своїм серці причину,
Якщо зневіра тебе обпече...
Тільки родина у прикру годину
Схилить надію тобі на плече.
Приспів:
Родина, родина – від батька й до сина
Від матері доні добро передам.
Родина, родина – це вся Україна
З глибоким корінням, з високим гіллям.
В морі спокуси є хвилі великі,
Та не забудь у захопленні ти,
Що лиш родина – бальзамові ліки,
Ліки від старості і самоти.
Все відцвітає, і жовкне, і гине,
Вітром розноситься, ніби сміття...
Тільки родина, як вічна зернина,
На невмирущому полі життя.
У чарівничих, звабливих очах.
Тільки родина, як зірка єдина,
Твій порятунок – надійний причал.
Ні, не шукай в своїм серці причину,
Якщо зневіра тебе обпече...
Тільки родина у прикру годину
Схилить надію тобі на плече.
Приспів:
Родина, родина – від батька й до сина
Від матері доні добро передам.
Родина, родина – це вся Україна
З глибоким корінням, з високим гіллям.
В морі спокуси є хвилі великі,
Та не забудь у захопленні ти,
Що лиш родина – бальзамові ліки,
Ліки від старості і самоти.
Все відцвітає, і жовкне, і гине,
Вітром розноситься, ніби сміття...
Тільки родина, як вічна зернина,
На невмирущому полі життя.
Всі на сцені за
кулісами.
Звучить «Прощальний вальс» із к/ф «Розіграш». На
фоні вступу ведуча говорить слова.
Ведуча: Вальсу музика
ллється чудова,
І наповнився
щастям зал .
Перший раз, як
Наташа Ростова,
Ви сьогодні
прийшли на бал.
Хай спаковані
вже чемодани,
Хай вчувається
поїзда стук:
Лунає в
школі вальс прощання
Вальс
надії і вальс розлук.
Випускники танцюють вальс
Класний керівник: Відзвучали останні оплески, останні акорди музики...
Зараз спорожніє зал, згасне світло й опуститься завіса. Так буває в театрі, у
житті всі інакше. Театр життя ніколи не кінчається. Дія іде за дією, міняється
тільки фабула, з'являються нові герої. Завтра ви почнете писати нову п'єсу. У
вас є вибір - кого відіграти і як відіграти. В житті немає простих ролей, але
будь-яку роль у будь-якій п'єсі будь те комедія, чи драма - треба відіграти
чесно й талановито, не перегравати й не фальшивити. Тільки від вас залежить, чи
станете ви справжніми людьми. А справжні люди можуть зробити багато чого:
наше життя комфортним, місто ошатним, будинки затишними, людей щасливими. І це
головне!
Наступає ваш
час! Візьміться за руки. Запам'ятаєте тепло рук ваших однокласників, які не раз
виручали вас у важку хвилину, від яких ви не раз одержували клацання, які
смикали вас за кіски. Адже вже завтра поруч із вами будуть інші люди.
Отже,
у своєму шкільному романі ви поставили останню крапку. У добрий шлях! Удачі вам
на цьому шляху!
У запису звучить пісня у виконанні
Лєри Козлової «Последний звонок» Випускники під оплески сходять зі сцени
не фальшивити. Тільки від вас залежить, чи
станете ви справжніми людьми. А справжні люди можуть зробити багато чого:
наше життя комфортним, місто ошатним, будинки затишними, людей щасливими. І це
головне!
Наступає ваш
час! Візьміться за руки. Запам'ятаєте тепло рук ваших однокласників, які не раз
виручали вас у важку хвилину, від яких ви не раз одержували клацання, які
смикали вас за кіски. Адже вже завтра поруч із вами будуть інші люди.
Отже,
у своєму шкільному романі ви поставили останню крапку. У добрий шлях! Удачі вам
на цьому шляху!
У запису звучить пісня у виконанні
Лєри Козлової «Последний звонок» Випускники під оплески сходять зі сцени
Немає коментарів:
Дописати коментар